wtorek, 8 maja 2012

serwetka miodowa rząd 17 gotowy

rząd 17 udało mi się wysupłać i teraz serwetka miodowa z niewielkim białym akcentem:) wygląda tak...


Szczegółowe schematy z opisami w języku polskim i angielskim znajdziecie tu:
https://www.etsy.com/pl/listing/515823451/doily-honey-renulek-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_7&crt=1

jeszcze będzie jeden rządek i kończymy serwetkę.
tylko nie wiem jak ją zakończyć, może koniczynkami które już kiedyś nam nie wyszły - chyba w siódmym rzędzie :D a może kwiatuszkami jak marzyło się Koroneczce? hmmm... do czwartku się zastanowię i w czwartek Wam podam rozpiskę do ostatniego rzędu.

nie wiem jak będę supłać ten ostatni  rządek bo Bean mnie zaraziła szydełkowaniem i dziergam sobie coś, ale co tam mogę supłać i dziergać na zmianę :D

17 komentarzy:

  1. Absolutely stunning!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. It is absolutely beautiful!
    Fox : )

    p.s. I checked out Bean’s blog. She is so very talented! No wonder you can get distracted. Thanks for the link.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superaśna ta serweta! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się też marzy kwiatuszkami... jeśli mogę coś sugerować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda. Muszę swoją skończyć w wolnym czasie (utknęłam na 8 rzędzie). Chętnie przyłączę się do nowej serwetkowej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak, tak! Kwiatuszki poproszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piekna! Jak troszke z czasem sie uporam to zamierzam zaczac to cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko jedyna ależ ogromna i przecudna!!!! Można Ci tylko szczerze zazdrościć takich zdolności no i cierpliwości. No i czekam na ostatni rządek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaległości mam spore, bo dopiero 14 rząd supłam, a przy tym obwodzie to już dużo do tyłu jestem.
    Ale co tam. Patrząc na efekt na Twojej fotce dostaję nowej fali zapału :)
    A co do ostatniego rzędu, to się chyba wyłamię i za koniczynkami zagłosuję... Po prostu podoba mi się, kiedy w serwetkach motyw się powtarza. A poza tym pamiętam, że z tymi koniczynkami miałaś już "nieparzyste problemy" i autentycznie w emocjach czekałam jak i kiedy wyprowadzisz serwetkę "na parzysto", żeby wreszcie tym koniczynkom pokazać kto tu rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm... głosy podzielone hmmm... myślę dalej :)
    cieszę się, że Wam się podoba.

    ściskam wszystkich mocno
    Renulek

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna, a ja tak daleko, oj daleko :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ostatni będą pierwszymi..." :D

      ściskam!!!!!!

      Usuń
  12. Serweta wygląda niesamowicie i okazale,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. prawdziwe dzieło sztuki

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzień dobry wszystkim! Ściubię sobie to cudeńko Renulka, jestem już w 14 rządku! :) Pięknie się wzór snuje. Chciałabym oddać głos na koniczynki, bo są przejrzyste i leciutkie, nie za gęste (szybciej się zrobią :D). Nie wiem wprawdzie, jak będą wyglądać kwiatuszki, może równie zwiewnie... pozdrawiam gorąco i czekam na czwartek

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemnie się patrzy, jak serwetka rośnie :) Tylko szkoda, że nie moja....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...