wtorek, 22 października 2013

komplet do komunii świętej


zostałam poproszona o zrobienie kompletu do komunii, z pewnymi obawami - czy podołam - bo nigdy nie robiłam - zgodziłam się bo lubię wyzwania :)

ozdobę do świecy już widzieliście, teraz pora na wianki - miały być dwa:
jeden tradycyjny z wstążeczkami
a drugi bez wstążek na koczek


powiem Wam, że nie sądziłam, że przy tym jest tak dużo pracy i tzw. "dziubdziania", szczególnie przy łączeniu kwiatków w wianek, ale udało się z dużą pomocą Koroneczki, Krzysi i Woalki - którym bardzo dziękuję przede wszystkim za to że już kiedyś wianki robiły:) i podzieliły się swoimi spostrzeżeniami i radami.

wianki tak się prezentują razem z ozdobą na świecę.


 miałam oczywiście - jak zawsze kiedy bardzo mi zależy na zdjęciu - problemy z jego zrobieniem, niestety tylko na takim tle wyszły w miarę ładne zdjęcia.



35 komentarzy:

  1. Aż brak mi słów na wyrażenie mojego zachwytu - piękne, cudne, wspaniałe - to wszystko za mało! Jestem zauroczona tymi drobiazgami - jak piszesz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Irenko - cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. a kurcze... uciekło :)))))
      Eluniu - ściskam!

      Usuń
  3. Pełen zachwyt!!! Podziw!!! Aż brak słów na wyrażenie jak piękne dzieło sztuki stworzyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko wianuszek :) nie no - dwa wianuszki :)

      Usuń
  4. Beautiful pieces of tatting
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszedł cały komplet. Faktycznie przy wiankach (robiłam dwa) jest strasznie dużo pracy, ale wyglądają tak zachwycająco, że warto się potrudzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj warto, warto i juz mam wizję następnego, a moje dziecko mnie męczy o taki sam tylko kolorowy :D

      Usuń
    2. Hmmm... Kolorowy? To dopiero pomysł warty realizacji :D

      Usuń
  6. Posłałam Michasie do I komunii w takim komplecie plus koczyki , kwiatuszek na wkretkach i to one zwracaly największą uwagę, ludzie czytaj kobiety na ulicy nas zaczepiały . Dziewczynki maja rozne dekoracje niekiedy bardzo bogate , ale frywolitka prezentuje sie elegancko i subtelnie .
    Piękny komplet stworzyłaś .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się - ładna frywolitka zawsze prezentuje się pięknie i elegancko.

      Usuń
  7. You have created a beautiful set. One that will be treasured forever! Thank you for sharing it with us.

    OdpowiedzUsuń
  8. Your set is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplecik:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely set you did very nice job!

    OdpowiedzUsuń
  11. A very wonderful set!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No Renia! Pięknie wyszło! Mam nadzieję, że zamawiająca będzie bardzo zadowolona! Te ozdoby, to mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny komplecik! Zamawiająca powinna być happy!!!!!!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i subtelny. O pracochłonności coś mogę powiedzieć , ale efekt wszystko wynagradza.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny komplecik :)
    Ja muszę teraz poczekać na wnuczkę chyba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle przepiękna i perfekcyjna robótka! :)
    Już się nie potrafie doczekać obiecanego dzwonka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci wyszły. Ja robiłam wianek w maju - dziubdziania móstwo, ale efekt wart starań :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię robić frywolitkowe wianki, właśnie ze względu na to dziubdzianie ;) bo kwiatki robi się szybko, w wolnej chwili i można wykorzystać resztki nitek.
    Bardzo, bardzo podoba mi się ten mniejszy, na koczek, jest cudny !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. These are all beautiful! I bet she looked quite lovely with them. This is such a wonderful idea.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...