wtorek, 14 stycznia 2014

ozdoba na świecę


ozdoba na świecę - zwana profitką :-)








18 komentarzy:

  1. śliczne, czy tam pomiędzy jest cienka gumka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely pretty pattern, thank you for sharing the pattern.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  3. Those are truly gorgeous decorations!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się przyda :D Już sobie zapisałam w swoich zbiorach. Bardzo dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Your tatting is always so crisp and clean

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ,bardzo dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace zawsze tu zaglądam do Ciebie jestem zachwycona Twoimi robótkami Sama próbuje robótek frywolitkowych Niestety nie mogę się pochwalić bo zepsuł mi aparat ;-)Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będziesz miała możliwość to chwal się Lusiu koniecznie ;-)

      Usuń
  8. Oooo... jaka śliczna!!!
    A parę dni temu zaczęłam akurat robić ozdobę na świecę... Jest zupełnie inna, choć ta moja też mi się podoba ;)
    To może z rozpędu zrobię dwie - "komunistka" wybierze sobie tę, którą chce, a druga będzie dla babci na MB Gromniczną jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie umiem robić frywolitek ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. I love the tatted piece in the background. Do you have the pattern for it?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...