środa, 25 maja 2016

Frywolitkowa serwetka on-line WIOSNA2016 rząd 9


w tym tygodniu mamy trochę świąt więc kolejny rządek publikuję wcześniej, żebyście w wolnej chwili się nie nudzili :-)

prosty rzad ale trzeba pilnować, żeby się nie pomylić.


do zrobienia tego rzędu wystarczy jedno czółenko i nitka z motka :-)


teraz serwetka powinna Wam się zacząć falować i to dość znacznie, u mnie wyraźnie to widać na zdjęciu ;-) ale nie przejmujemy się tym bo za jakieś dwa rzędy powinna się wyrównać.  jeśli bardzo to falowanie Was denerwuje - możecie ją zaprasować - ja włożyłam na dwa dni pod materac :-D 

34 komentarze:

  1. Pięknie się zapowiada. Ciekawi mnie ile rządków jeszcze przewidujesz, ale teraz wiem już, ze przynajmniej jeszcze dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Reniu ja cały czas gonie ale robie i myślę ze nadrobię te moje zaległości dziękuję za tak przejrzystą rozpiskę wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nikt Cię nie goni więc spokojnie sobie supłaj :-)

      Usuń
  3. Just beautiful..thanks for sharing row 9.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj skończyłam poprzedni rządek. Jeszcze nadanżam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny rządek:) Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you so much for sharing this.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądam z wielką ciekawością jaki będzie kolejny :) Bardzo mi się podoba to co wymyślasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś samo mi sie robi i nie chce się skomplikować - same proste rzędy mi wychodzą :-)

      Usuń
  8. Jeszcze nie zaczęłam, ale wygląda coraz bardziej zachęcająco. Chyba poczekam na efekt końcowy i zabiorę się do pracy. To będzie chyba bardzo dobre zajęcie na letnie wieczory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w efekcie końcowym pewnie wyjdzie..... serwetka :-)

      Usuń
  9. z lekkim opóźnieniem ale melduję się w 9 rządku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak sobie myślą Reniu, że wydać książkę z wzorami do sowich serwetek.

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja w tyle,ale nadrobię

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również w tyle, ale nic to :0 supła się świetnie. Dobrze, że piszesz o tym falowaniu, bo się już martwiłam, że to ja coś nawaliłam, teraz wiem, że jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że doczytałaś :-) bo nie wszyscy czytają co piszę ;-) pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. A to przykre, nigdy bym nie pomyślała, że jeżeli ktoś się stara, pisze posta to ja bym miała bez czytania komentować. To taki trochę brak szacunku do autora. Tym bardziej, że Ty fajnie piszesz ;) ale jak to zawsze mówię, może to ja jestem jakaś dziwna :D

      Usuń
    3. no niestety - przykre ale nie mam na to wpływu :-)
      pozdrawiam Cię serdecznie i cieszę się, że jednak ktoś czyta :-)

      Usuń
  13. Completed Round 9 yesterday & now waiting eagerly for the next :-)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am very happy, I invite you on Thursday ;-)
      hugs :-)

      Usuń
  14. Jeszcze nie dotarłam do rządku 9, ale spokojnie daję radę - igiełka mimo wszystko śmiga, co jeden rządek to ładniejszy, jak tylko będę bliżej końca remontu to nadrobię :) popieram - wydaj książkę ze swoimi wzorami a na pewno jeden egzemplarz będziesz mieć sprzedany - obiecuję :) (choć pewnie nie tylko jeden, bo inni też się znajdą). pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam, widziałam. ładnie wychodzi i kolor mój ulubiony ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...