wtorek, 12 lipca 2016

frywolitkowa serwetka "mini-beauty"


parę miesięcy temu zrobiłam komplet 6 serwetek na prezent - bardzo się podobał wszystkim i postanowiłam zrobić jeszcze jeden ale w innym kolorze - tym razem w ecru i tak przy okazji supłania rozpisałam i rozrysowałam instrukcję jej wykonania i już jest dostępna na Etsy KLIK KLIK

Jeśli chcesz kupić ten schemat a masz problem z Etsy - napisz do mnie.

serwetki supła się bardzo przyjemnie - tu na zdjęciu jedna w kolorze białym a druga ecru wykonana z bawełnianej Aidy20






6 komentarzy:

  1. It's beautiful! Like everything you make.

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful design!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Again, my copy printed out perfectly! Thank you for offering patterns on Etsy. Now I feel like I can keep up with you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much Diane. I have to make discount coupons for loyal customers :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...