czwartek, 25 kwietnia 2019

Rząd 10 frywolitkowej serwetki Wiosna2019

W Krakowie piękne słońce i właściwie pełnia lata - słońce świeci coraz wyżej i temperatury poszybowały również wysoko. U nas dzisiaj było ponad 25 stopni C a jutro ma być jeszcze cieplej.
W sobotę niestety pogoda wraca do wiosennej razem z chłodami i deszczami, więc można spokojnie zasiąść wygodnie z czółenkami i posupłać.

Informacje podstawowe o serwetce:

Serwetkę wykonałam ze śnieżno-białych nici Freccia16 (te nici naprawdę polecam) - porównywalna grubość z Aidą20 i Lizbeth20. Ile dokładnie nici zużyłam - nie wiem - bo przy projektowaniu jestem w stanie odciąć nawet cały motek, więc podam wagę serwetki, żeby orientacyjnie można było oszacować ilość potrzebnych nici.


Moja serwetka WIOSNA2019 waży dokładnie 79 gramów - potrzebne będą dwa 50 gramowe motki Aidy20 lub Freccia16, Lizbeth20 są mniejsze więc trzeba będzie się przygotować na większą ilość motków.


średnica serwetki z Freccia16 wyszła mi prawie 59 cm - więc całkiem spora.

dokładny opis ze schematem serwetki Wiosna2019 znajdziecie oczywiście na Etsy:

https://www.etsy.com/pl/listing/674566318/doily-wiosna2019-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1


Jesli ktoś nie lubi Etsy a również chciałby otrzymać plik ze szczegółowymi opisami i schematami zapraszam do mnie na maila.





Przy rzędzie 10 trzeba troszkę pomyśleć, którym czółenkiem robimy które kółeczka ale wiem, że dacie radę :-)

tradycyjnie zapraszam za tydzień - jeśli jeszcze Wam się nie znudziło :-)



6 komentarzy:

  1. It amazes me how similar the weather in Minnesota is to yours! Gorgeous here too but Saturday rain and about 10C. More time to tat!

    OdpowiedzUsuń
  2. It looks like a row of little butterflies after a row of roses!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful beautiful row 🦋

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, w tym rzędzie potrzebowałabym podpowiedzi w jakiej kolejności zrobić kwiatek między łuczkami, bo moja wyobraźnia padła :)

    Pozdrawiam
    Bogumiła Kubala

    OdpowiedzUsuń
  5. No i gdybym uważnie przeczytała wstęp do posta to bym wiedziała :) chyba już zrozumiałam jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thankyou again. A pretty row..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...