środa, 27 stycznia 2021

Serwetka WIOSNA2021 - początek - część 1 i 2

Tradycyjnie jak co roku w środku zimy nie przejmujemy się pogodą i rozpoczynamy pracę nad serwetką wiosenną. 

Serwetka Wiosna2021 wyszła mi wyjątkowo gęsta i z niewielką ilością pikotek. Serwetka ma 20 rzędów i jest nieco większa niż wiosna sprzed roku. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Zapraszam do wspólnego supłania.

Podstawowe informacje:
Wiosnę2021 robiłam z nici Aida20- serwetka waży 80g więc do zrobienia jej potrzebujecie około 90g nici o porównywalnej grubości.

Serwetka Wiosna2021 składa się z 20 rzędów - a jej średnica z nici Aida20 to 54 cm.

jeśli ktoś nie ma cierpliwości aby czekać na kolejne odcinki albo ma problemy z kolejnością wykonania elementów zapraszam do sklepiku Etsy, gdzie cała serwetka czeka dokładnie  rozpisana i rozrysowana w dwóch wersjach językowych - angielskim i polskim.

 https://www.etsy.com/pl/listing/950682983/doily-spring2021-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1

Osoby z Polski mogą jak zawsze nabyć bezpośrednio u mnie cały rozpisany wzór serwetki ze schematami w formacie PDF w cenie 25 zł. Wystarczy do mnie napisać na maila a ja podam dane do przelewu.
 

No to zaczynamy - kolejne rzędy przez najbliższe 18 tygodni będę publikować w każdą kolejną środę lub czwartek. 

Dwa pierwsze rzędy wyglądają jak mała gwiazdeczka :-)

 
W pierwszym rzędzie wystarczy jedno czółenko i nitka z kłębka - robimy osiem elementów.
na zdjęciu oznaczone na czerwono.
Drugi rząd - oznaczony na niebiesko - potrzebujemy dwa czółenka i troszeczkę uwagi, rozpoczynamy od kółeczka w środku kwiatka, potem płatki na około kółeczka i następnie łuczek łączący z pierwszym rzędem.
Kropka przy cyfrze 6 na rozpisce oznacza że to szóstka a nie dziewiątka. 
Tutaj nie ma żadnych tajemnych metod, to tylko supełki 😉










31 komentarzy:

  1. Ooo... Jaka piękna jest ta tegoroczna w całej okazałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala trzymam Cie za słowo 😆

      Usuń
    2. Jaka piękna. W ubiegłym roku odpuściłam z braku czasu, ale tym muszę😄 takie cudo ❤

      Usuń
    3. dziękuję i miłego supłania :)

      Usuń
  2. Dzięki Reniu !Jak ja się wyrobię ze wszystkimi frywolitkami ale odmówić sobie nie mogę.Bedę robić równolegle z "Martą" od Ciebie
    Zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy pierwszych rzędach idzie szybciutko więc supłanie równoległe zalecane 😉

      Usuń
  3. Ja na razie mam za sobą jedną z wiosennych serwetek i ją uwielbiam, jak tylko odkuję się zamówień rodzinnych zrobię sobie i tą. Jest piękna, bardzo lubię takie gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, another beautiful doily !!! 💙💚💙

    OdpowiedzUsuń
  5. I’m very tempted. I’ll check whether I have enough thread, thanks for providing the quantity needed.

    OdpowiedzUsuń
  6. It looks so elegant!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udostępnienie wzoru pięknej serwetki.
    Tylko mam problem z niciami,już cały zapas Aidy 20
    wyczerpalam i nie wiem jaki kordonek jest dobry do frywolitki.Mam prośbę o podpowiedź gdzie i jaki kupić
    Kordonek żeby był odpowiedni.
    Za odpowiedź z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrej jakości są polskie nici Cotto20 dawna nazwa to Ariadna 30x4
      Ostatnio też supłałam z nici Freccia16 jest porównywalnej grubości do aidy20

      Usuń
  8. Przepiękna serweta, wzór jest cudowny. Uwielbiam mało pikotek i gęsto koronki. Bardzo, bardzo dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahogy megszoktuk, ez is gyönyörű.tavaly kihagytam, mert túl nagy a terítő...Idén is elég nagy, majd eldöntöm..De gartulálok a szépségedhez a többieknek meg a csipkézéshez!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za udostępnienie wzoru. Serwetka jest śliczna i bardzo mi się podoba. Biorąc pod uwagę, to że ostatnio dość dużo czasu poświęcam na czółenko i ciągłą naukę wszystkich tych zawiłości poznawania schematów chętnie podejmę wyzwanie i będę kontynuowała rozpoczęta pracę nad tą cudną serwetką. Mam nadzieję , że sprostam i zapału mi wystarczy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. SZALEŃSTWO..DZIĘKUJĘ MOJA MISTRZYNI

    OdpowiedzUsuń
  12. Just finished round 2 of this supper 2021 doily...I still have about 4 rows left of last years....but I’m getting there...

    OdpowiedzUsuń
  13. C'est parti pour faire un beau napperon.
    Cette année je le fais.
    Merci merci

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaczęłam z mocnym postanowienie dotrwania do końca. Dziękuję Reniu za za możliwość wspólnego supłania.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...