czwartek, 10 marca 2022

Wiosna2022 - rządek 9 - Spring2022

 

 "Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie..." 💙💛

supłamy dalej, u mnie zakwitły tulipany.

 


Podstawowe wiadomości: moja Wiosna2022 zrobiona jest z nici Cotto20 - składa się z 17 rzędów i moja ma średnicę prawie 60 cm. Nici Cotto20 zużyłam prawie 80g.

Jeśli ktoś nie ma cierpliwości aby czekać na kolejne odcinki albo ma problemy z kolejnością wykonania elementów zapraszam do sklepiku Etsy, gdzie cała serwetka czeka dokładnie  rozpisana i rozrysowana w dwóch wersjach językowych - angielskim i polskim.

 https://www.etsy.com/pl/listing/1163739659/doily-spring2022-wiosna2022-pdf-original?ref=shop_home_active_1&sts=1

Osoby z Polski mogą jak zawsze nabyć bezpośrednio u mnie cały rozpisany wzór serwetki ze schematami w formacie PDF w cenie 30 zł. Wystarczy do mnie napisać na maila a ja podam dane do przelewu. To samo dotyczy wszystkich innych moich rozpisanych wzorów, które czekają u mnie bez żadnych prowizji :-)

 

I znowu mam cebulki, tym razem do góry nogami - poradzicie sobie na pewno, a jeśli nie to zaglądnijcie na mojego bloga  https://renulek.blogspot.com/2018/04/jak-zrobic-cebulki.html

 


9 komentarzy:

  1. kiedy ja zdążę,dziękuję w imieniu wszystkich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie wyścigi ❤️ spokojnie, wyłącznie dla przyjemności 😊

      Usuń
  2. I znowu poległam...Kochany Renulku czy w opisie rzędu 9 nie namieszał mały chochlik ? Punkt "C" rozumiem, że kółko "D" mam robić górnym czółenkiem /z lewej ręki/? Punkt "D" rozumiem, że powinno być 6 sł, pikotek, 6 sł a nie 6+6?
    Punkt "E" łuczek 10 sł połączyć z kółkiem "D" nie "A" . Pytań dużo i wierzę, że mi pomożesz z tymi cebulkami "do góry nogami" Serdecznie pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację,
      powinno być w kółeczku D 6-6
      i kolejny łuczek łaczysz z kółeczkiem D

      Usuń
  3. Dziękuję za bardzo szybką odpowiedź. Joanna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...