wtorek, 14 września 2010

frywolitki - pleciugi cd.

następne gwiazdeczki pleciugi wg mojego widzimisie :) tak mi się spodobały, że zrobiłam kilka wersji kolorystycznych - coś mnie ostatnio wzięło na łączenie delikatnych kolorów :) szkoda, że na zdjęciach tego nie widać ale ostatnio mam problemy ze zrobieniem dobrego zdjęcia :( może przez to, że ciągle u nas chmury i chmury ech...
i według życzenia rozpisuję widzimisie :))) środeczek jest taki jak w oryginale i w poprzedniej pleciudze :) więc opisałam tylko drugi i trzeci rządek.

54 komentarze:

  1. O dzięki Ci Kobieto Wielkiego Serca!

    OdpowiedzUsuń
  2. :D sie polecam :) po takim komentarzu to może znowu coś misiewymyśli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cisięwymyślibezwątpieniabośkreatywnajakmałokto ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. sie uspokój kobito bo ja sie tu odchudzam od paru miesięcy a teraz to znowu zaczęłam puchnąć i co? nici z mojego odchudzania!!!!!! [foch]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam do Aty w wielbieniu Ciebie [tupadłamnakolana] :))))

    Przepiękne gwiazdki !!!

    Czy nitki sama podkolorowałaś, bardzo fajnie się rozkładają kolory, takie delikatne i bardzo pasują do wzorku !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzysia wstydziłabyś się!!!! wstawaj natychmiast!!!!!

    kolory są oryginalne, na jednym czółenku 926 a na drugim - troche ciemniejsza ale numeru za diabła nie mogę znaleźć - może Jolcia zna numerek bo to od niej kolorek dostałam :)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślisz, że tak łatwo się podnieść, w pewnym wieku szybciej się upada niż wstaje :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nici z odchudzania?? To super! Weź je wykorzystaj do kolejnych frywolitek! Nie zmarnują się ;-DD

    OdpowiedzUsuń
  9. to z kolan lepiej przejść do pozycji horyzontalnej - wiem coś o tym :P - poleż sobie złociutka poleż :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Joie :) cieszę się, że do mnie zaglądasz :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Renulku, śliczne są!!! Co ja gadam... prześliczne!!! Chyba w tym roku będę robić tylko takie! Dziękuję! :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie fajne! Wokół małe drzewka :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Middia - fajne skojarzenie :)

    Anya.es, Lorka :)* [buziaczki]

    OdpowiedzUsuń
  14. Karmelku rób rób!!! i pokazuj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jolcia nie wie bo wyjęła te nici z tapczanu i nic tam nie było napisane.

    No a kolorystycznie to faktycznie te łączenia odcieni fajnie wygladają. Mam prototyp takiej renulkowej gwiazdki łaczonej z dwóch odcieni... to wiem jak to wygląda! A cccooo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A! Jeszcze!
    Tylko moja gwiazdka nie z tych "pleciug" jeno taka zwyczajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bo odkąd aida jest produkowana nie tam gdzie była wcześniej to numery kolorystyczne są na pasku a nie na tym kółeczku w środku motka i dlatego nie wiadomo co to za nici wrrrrrrr

    Jolcia spoko, spoko może i pleciuga do Ciebie trafi jak się będzie tak rozmnażać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że do mnie nie zabłądzi...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też tu zaglądam, psze pani. I podziwiam, psze pani. I tak kombinuję, skąd by tu wziąć nowe gwiazdki na choinkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hym, hym, tak sobie myślę... Skoro w Krakowie gwiazdki same się rozmnażają, bo może by tak ten tego, no...;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne... Chyba powinnam się też zabrać za robienie gwiazdek, bo mnie znów święta zaskoczą :D

    OdpowiedzUsuń
  22. O! Masz inny tytuł bloga :o)
    No nie wiem, nie wiem jak to się stało, ale ogromnie się cieszę, że taka kolorowa serwetka też Ci się podoba :o)

    pozdrowienia serdeczne
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale sliczne, tak juz swietami zalecialo. Musze ja konczyc te remonty bo dziergac mi sie chce, a wzorek jak raz, dzieki ci dobra kobieto

    OdpowiedzUsuń
  24. Ata i Koroneczka a łapki to macie od czego od parady aaaaa?!!!! :P

    Karmelku bardzo mi się podoba i szczerze powiem, że na pierwszy rzut oka wzoru nie poznałam :D a efekt wyszedł świetny.

    Orin, Agasunset - święta za pasem - trzeba się szykować!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. no wiesz Ania, Jolcia to przysłała mi nici, masło i nawet kurę na rosół i takie tam inne jeszcze rzeczy [leże i kwicze]
    w życiu jak w reklamie - "to tylko mamy za darmo, co zrobimy sami" [zaklejony]

    OdpowiedzUsuń
  26. No to mi "pojechała"... Po całości :-((
    Chlip! Idę se... Podziergać... W kuchni, przy garach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Maaaaaaaaamoooooooooooooo! Renulek nie chce mi zrobić gwiazdeczki!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. noooo może Mama Ci zrobi :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Hahahaaa... :))) czasem trzeba coś z wiktuałów do miasta podrzucić złociutkie :))) to sie potem dostaje gwiazdeczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. A Koroneczkę skręca! :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. I będzie Falbanka z Koroneczki :-DDD

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj juz nie mie moge ze smiechu jak was czytam hihihi, zaden kabaret by lepszej konwersacji nie wymyslil :D

    A wy dziewuchy, frywolitkarki, pobawcie sie w Adama Slodowego. Co, moze nie wiecie ile taka praca trwa? Renulek zapasy na zime robi, to musi czyms zaplacic, nie ladnie tak grosz z reki wyrywac ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Obgadują mnie? Babolce jedne! :>

    Agasunset, a dyć dlatego, że wiem, ile to się robi, usiłuję załatwic sobie trochę śniegu. :p

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaaa, to jak o snieg chodzi to dam ci szybki przepis, kostki lodu wrzucasz do malaksera i juz, nawet balwana mozna ulepic :)))
    p.s. nie radze robic w ciplym domku hihi

    OdpowiedzUsuń
  35. E, ja tam wolę śnieg z Krakowa. Co sama będę sobie ręce urabiać.;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śnieg z Krakowa jest boooski!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wierzę na słowo bardziej doświadczonym, bo jeszcze nie kosztowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. łomatko wrzesień jest a one już tak tęsknią za śniegiem ech...

    OdpowiedzUsuń
  39. Uściślijmy - za śniegiem Twojej produkcji!

    OdpowiedzUsuń
  40. zapas nici mam, produkcja śniegu trwa, jutro kolejny rzut :D

    OdpowiedzUsuń
  41. ja sie grzecznie pytam dlaczemu tu juz jest zima????? baran se poszedł wreszcie mozna se biegać po łące to dla odmiany zime w lecie zrobiły :)) piękne te śnieżynki od piękne......

    OdpowiedzUsuń
  42. ...co sie czepia jak na kasprowym śnieg był już miesiąc temu [foch]

    OdpowiedzUsuń
  43. Those are amazing and beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. No to ja chcę na narty!

    OdpowiedzUsuń
  45. Blog Jubilerski! Po prostu klejnoty!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ależ cudowneee!!! W wersji frywolitkowej przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  47. Очень красиво! И очень аккуратная работа! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Thank You for the directions!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...