piątek, 6 grudnia 2013

końca nie widać cd...


teraz to faktycznie końca nie widać, robię i robię i ciągle jeszcze nie koniec... zobaczcie sami...


zdjęcie robione w nocy pod lampeczką więc takie nastrojowe wyszło :)

a kiedy kończy mi się nitka na czółenku i nawijam nową to zanim odetnę czółenko od motka nici robię kwiatuszki na bombeczkę wg wzoru Koroneczki. dzięki temu, że robię nitką świeżo nawiniętą mam tylko jeden węzeł zakańczający kwiatka a koronka na bombke sama się zrobi w międzyczasie. dzięki Koroneczko za pomysł na bombeczkę.




9 komentarzy:

  1. Machaj tymi czółenkami szybciej. :D

    A ja idę sobie balonik nadmuchać. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. You always have very nice work! looks great

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mnie skręca z ciekawości... co to będzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Looking mighty interesting...
    Fox : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście będzie bomba !!!
    Ania będzie musiała balon nadmuchać, a nie balonik :)))
    żeby Ci dorównać.
    Ciekawa jestem ogromnie tej bomby, tylko coś do porównania połóż obok, bo na zdjęciu to tak trudno wielkość wyobrazić.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się pęęęęknie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mozna oczu oderwać od tych piekności !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...