czwartek, 24 lipca 2014

kolnierzyk frywolitkowy - on line - część 4 - rząd 5


kołnierzyk skończony - prezentuje się tak...



na zdjęciach jest bez prasowania - ale uważam, że trzeba go wyprasować, żeby lepiej się ułozył ostatni rządek. ale ładnie się układa więc - pierwszy kołnierzyk mam na swoim koncie - biorę się za drugi :D



a to rozpiska ostatniego rzędu - tu musicie uważać, bo pierwsze 8 kółeczek jest większych
wystarczy jedno czółenko i nitka z kłębka ;-)

zdjęcie można a nawet trzeba powiększyć ;-)



...i jak Wam się podoba mój pierwszy kołnierzyk?

23 komentarze:

  1. Reniu ślicznie prezentuje się Twój kołnierzyk. Ja kilka kołnierzyków zrobiłam więc na razie następnego nie będę robiła ale wzór przyda sie na przyszłość . Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że mnie też się podoba? sama się sobie dziwię bo bardzo krytycznie zawsze podchodzę do moich prac, ale ta uważam, że jest prosta i fajna ;-)

      Usuń
  2. Rewelacja!!!! jak ja bym chciała.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kołnierzyk, pierwszy i mam nadzieję, że nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny,delikatny grzeczny , ale chyba takie maja byc biale kolnierzyki :) . Bardzo Twoj . Bylabym zapomniala, tez go robię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie :-) "grzeczny" tego słowa mi brakowało ;-)

      Usuń
  5. Piękny kołnierzyk. Już jestem ciekawa jak będzie wyglądać następny???

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo fajnie, a co gorsza kusi.... tylko po co mi koronkowy kołnierzyk?
    Brakuje mi zdjęcia na ludziu, chciałabym zobaczyć jak się układa ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. układa się dobrze, a zdjęcie na ludziu może kiedyś będzie ;-)

      Usuń
  7. Very beautiful and elegant!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Istny zawrót głowy !!! Szał niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam szału chyba nie ma ;-) taki "prosty i grzeczny" ;-)

      Usuń
  9. Wonderful collar, beautiful pattern
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  10. I had family over and am still working on it. I love what you have done I am very excited to get to this round love your work and thank you!

    OdpowiedzUsuń
  11. ola Amiga você tem o gráfico?
    Gostaria de saber o comprimento.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam graficznego schematu tego kołnierzyka. Może kiedyś uda mi się go rozrysować.

      Usuń
  12. Bardzo dziękuję za podzielenie się schematem i poprowadzenie krok za krokiem, a raczej rząd po rzędzie :-) Kołnierzyk wysupłałam i jestem bardzo zadowolona :-) Zdjęcie umieściłam na swoim blogu. Mozna podejrzeć jak wyszedł takiemu laikowi jak ja. To pierwsza moja praca frywolitkowa na poważnie https://sandracraft.blogspot.com/2021/01/konierzyk-technika-frywolitki-igowej.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...