poniedziałek, 25 lipca 2016

wakacyjna serwetka, wakacyjne kolory


Robiłam ostatnio karteczkę imieninową. Kartka została podarowana i obdarowana poszła na urlop :-) jak wróci to zrobię zdjęcia i oczywiście pokażę :-)
Po zrobieniu tej karteczki zostały mi kolorowe nici na czółenkach i zaczęłam eksperymentować.
A do piaskownicy lepiej nie zabierać białych nici więc kolorowe wzięłam z przyjemnością i supłam serwetkę z wzoru "Marta" https://www.etsy.com/listing/453920182/pdf-original-shuttle-tatting-pattern?ref=listing-shop-header-1
tak mi się spodobała kolorowa, że to chyba nie ostatnia wersja tej serwetki w ramach ściągania nici z czółenek 

7 komentarzy:

  1. I look forward to tatting this one, after I finish Napkin mini-beauty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna :)) Ja Twoją Wiosnę 2016 robię kolorową (z konieczności), ale wybrałam mdłe kolory i nie wiem co dalej :I
    Przyjemnego wypoczynku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...