piątek, 24 marca 2017

frywolitki i bolące stawy


Pewnie wiecie, że tym razem nie supłam z Wami serwetki online bo już zrobiona i rozpisana ale ciągle coś supłam sobie i nie sobie :-)

dostałam zamówienie na gwiazdeczki - tak niektórzy lubią moje gwiazdeczki cały rok :-D

suplam zatem seryjnie...


wzory z opisami na te i inne moje gwiazdeczki dostępne są w sklepiku Etsy https://www.etsy.com/shop/Renulek?ref=profile_shopicon
zapraszam...

a ja niestety supłam z przerwami bo ostatnio dokucza mi ból stawów dłoni. Zaczęło się dwa lata temu, raz boli raz nie. Więc jak nie boli frywolitkuję jak oszalała a jak zacznie boleć to niestety frywolitkuję z przerwami. Co od razu widać na moim blogu brakiem wpisów ;-)

Od jakiegoś czasu należę do społeczności Streetcom - testuję i rekomenduję różne produkty i właśnie zostałam zakwalifikowana do testowania suplementu diety Litozin - bardzo jestem ciekawa tego produktu. Czy ktoś z Was stosował coś takiego? Jestem o tyle ciekawa, że większość testujących ten produkt narzeka na ból w kolanach.  Jeśli pomoże mi na ból w kolanach to super ale jakby tak przy okazji wzmocnił mi stawy w dłoniach to byłabym bardzo zadowolona :-D
Dostałam trzy paczki tego specyfiku i mam go brać przez trzy miesiące bo podobno po tym okresie dopiero jest jakiś efekt... no zobaczymy :-)



22 komentarze:

  1. Your patterns are gorgeous !
    I hope the supplements have a positive effect so that you can get back to tatting to your heart"s content, and inspiring us, too.
    Best wishes, always

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te gwiazdki!!!
    Czas szybko mija i kiedy przyjdzie na nie sezon to .... już będą gotowe:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ale cudne!!! Robia wrazenie :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful starlets!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne gwiazdki!
    Dużo zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra, gwiazdki gwiazdkami, ale pochwal się też efektami działania tego wynalazku na stawy. Ból i ograniczoną ruchomość nadgarstków mam od ponad 6 lat. Ostre leczenie sterydami i Mtx tego nie uśmierzyły, to może warto poszukać alternatywnej metody. Byle z sensem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu pochwalę się na pewno, ale ja dopiero drugi tydzień biorę to cudo, na razie żadnych efektów, jak bolały tak bolą :-( ale czekam cierpliwie te trzy miesiące :-)

      Usuń
    2. Co to są 3 mies. w perspektywie lat 😊 Zaczekam z duuużym spokooojem 😊

      Usuń
    3. no ja też cierpliwie czekam :-)

      Usuń
  7. Gwiazdeczki cudowne!!!zycze zdrowka pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze lubię twoje prace i ubolewam nad twoim bólem.Troche interesuje się innymi metodami wspomagającymi leczenie akademickie i z mojej strony mogę ci polecić jedz Wit D3 Wit K2MK7 oraz pij łyżeczkę żelatyny rozpuszczonej w wodzie rano na czczo.Polecam się i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakkolwiek mądre by te tablety nie były, zdziwię się, jeżeli wszystko pójdzie w kolana, a nie ogólnie wszystkie stawy :) Mam więc nadzieję, że Ci pomogą i będziemy mogli częściej czytać wpisy. A co do całorocznych fanów gwiazdek - ja też się do nich zaliczam, zwłaszcza, gdy są Twojego autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...