czwartek, 19 października 2017

szósta bombeczka 3D - bubble 3D-6


Kolory bombek mi się wyczerpały i trochę nawet znudziły więc teraz bombeczka przezroczysta. Nieustannie mnie zachwycają bezbarwne bombki - są jak bańki mydlane - i wyglądają bardzo elegancko.

Szósta bombeczka z klasycznym wzorem - nici Aida 20 bombeczka średnicy 8 cm. Wzór ze szczegółowym opisem jest już dostępny w sklepiku Etsy lub bezpośrednio u mnie :-)
https://www.etsy.com/listing/551801812/bubble-3d6pdf-original-shuttle-tatting?ref=shop_home_active_1




13 komentarzy:

  1. Witam. Mam pytanie, w jaki sposób można się z Panią skontaktować emailowo? Bo odnośniki z paska bocznego NAPISZ DO MNIE - nie działają u mnie :( Gdzie mogę znaleść do Pani emaila? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. This clear one is so elegant!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Pani Renato, jestem Pani fanką. Podziwiam Pani prace za ich delikatny urok i precyzję wykonania. Sama od dłuższego czasu uczę się frywolitki. Robiąc Pani wiosenną serwetkę staram się wyrobić rękę (żeby robić równo), jednak jeden motyw sprawia mi szczególny problem. Wykorzystała Pani go również w bombce, chodzi mi o te kółeczka okalane łuczkami. Mam problem z ładnym zakończeniem tego motywu i przyłączeniem ostatniego łuczku. Może robię coś w nie właściwej kolejności, czy byłaby taka możliwość, żeby gdzieś oddzielnie rozpisać sam ten element? Problemem jest to, że u Pani te kółeczka wyglądają idealnie, a u mnie jakoś tak pokracznie :) Będę ogromnie wdzięczna za pomoc. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam i faktycznie nie tłumaczyłam tego elementu - obiecuję, że zrobię w najbliższym czasie. na pocieszenie - mnie też na początku wychodziło to łączenie pokracznie więc proszę się nie przejmować :-) pozdrawiam i życzę wytrwałości. Renata

      Usuń
    2. Serdecznie dziękuję :) Będę cierpliwie czekać :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...