wtorek, 22 maja 2018

frywolitkowy wianek do I Komunii Świętej


nad wiankiem z różyczek myślalam bardzo długo i nie do końca byłam do niego przekonana. W końcu jednak udało mi się go zrobić i szczerze efekt mnie pozytywnie zaskoczył i w sumie jest to wianek który chyba najbardziej mi się podoba ze wszystkich wianków jakie do tej pory zrobiłam.
Mam nadzieję, że Wam też się spodoba.

na innym tle wygląda inaczej :-)


z tyłu nie kombinowałam z ogonkami bo uważam, ze jest tak strojny, że sama wstążka wystarczy.



ale na włosach chyba wygląda najlepiej






11 komentarzy:

  1. Piękny wianek! Wpadłyśmy na podobny pomysł bo też robiłam wianek z trójwymiarowych różyczek. Twój jest bardziej elegancki bo cały w bieli, ja zrobiłam zielone listki.

    OdpowiedzUsuń
  2. That's beautiful! Will you be offering the pattern?

    OdpowiedzUsuń
  3. Your roses are very full and beautiful they are a beautiful adorning her hair

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wianuszek! Na główce dziewczynki wyglądał zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczny i oryginalny.
    Bardzo ładnie wygląda na główce dziewczynki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...