czwartek, 23 maja 2019

rządek 14 - serwetka frywolitkowa WIOSNA2019

Jak tam u Was, nie znudziło Wam się jeszcze? kolorowe zdjęcia w necie pokazują że chyba jeszcze się nie znudziło - no to robimy dalej.

Informacje podstawowe o serwetce:
Serwetkę wykonałam ze śnieżno-białych nici Freccia16 (te nici naprawdę polecam) - porównywalna grubość z Aidą20 i Lizbeth20. Ile dokładnie nici zużyłam - nie wiem - bo przy projektowaniu jestem w stanie odciąć nawet cały motek, więc podam wagę serwetki, żeby orientacyjnie można było oszacować ilość potrzebnych nici.
Moja serwetka WIOSNA2019 waży dokładnie 79 gramów - potrzebne będą dwa 50 gramowe motki Aidy20 lub Freccia16, Lizbeth20 są mniejsze więc trzeba będzie się przygotować na większą ilość motków.

średnica serwetki z Freccia16 wyszła mi prawie 59 cm - więc całkiem spora.

dokładny opis ze schematem serwetki Wiosna2019 znajdziecie oczywiście na Etsy:

https://www.etsy.com/pl/listing/674566318/doily-wiosna2019-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1
Jesli ktoś nie lubi Etsy a również chciałby otrzymać plik ze szczegółowymi opisami i schematami zapraszam do mnie na maila.



Kolejny prosty rządek - już 14.



 serdecznie zapraszam za tydzień :o)


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...