czwartek, 23 stycznia 2020

Serwetka Wiosna2020 - początek czyli rząd 1 i 2


Już pora aby rozpocząć nowy projekt "Wiosna2020"


Moją wiosnę robiłam kiedy płonęły lasy w Australii i masowo wycinane są u nas drzewa, stąd elementy drzewek i choinek wplecione w projekt, mam nadzieję, że nie tylko ja je widzę.
Wzory wykorzystane to tradycyjne sploty i kombinacje, bez specjalnych udziwnień i cebulek które nie wszyscy lubią. Wyszła bardzo tradycyjna serwetka.
Wiosnę2020 robiłam z nici Freccia16 - serwetka waży 60g więc do zrobienia jej potrzebujecie około 70 g nici tej grubości.

Serwetka Wiosna2020 składa się z 18 rzędów - a jej średnica z nici freccia16 to 51 cm.

jeśli ktoś nie ma cierpliwości aby czekać na kolejne odcinki zapraszam do sklepiku Etsy, gdzie cała serwetka czeka rozpisana i rozrysowana w dwóch wersjach językowych - angielskim i polskim.

https://www.etsy.com/pl/listing/758809730/doily-wiosna2020-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1
Osoby z Polski mogą także zamówić wzór u mnie - cena wzoru z opisem u mnie bez prowizji etsy to 25 zł.

A teraz tradycyjnie zapraszam do wspólnego supłania.
Dziś rząd 1 i 2, pamiętajcie proszę o pikotkach łączeniowych - aby były jak najmniejsze.


 rząd trzeci za tydzień - zapraszam.

28 komentarzy:

  1. Cudna, jak wszystkie pozostałe Wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi jupi jej! ��
    Bardzo się cieszę.
    I jeszcze bardziej dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous !!! Thank you for sharing 💗💕🌹

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Reniu,kocham Twoje serwetki❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Na bogato Reniu - przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Reniu!!! Chyba zwariowałam ale nie mogę się oprzeć /dwie Twoje wiosny w trakcie supłania.Ta będzie trzecia...../
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you! I hope to encourage several other tatters to join in and tat along. And I do see the trees. It will be fun to work in some green thread!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna :)
    Bardzo proszę o podpowiedź gdzie kupujesz Freccie?
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio kupowałam w hurtowni galplast - link jest na moim blogu z lewej strony 😉 wczesniej kupowałam na allegro.

      Usuń
  10. Absolutely beautiful!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna,przesliczna , ja dopiero sie ucze , wiec popatrze sobie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej serwetce najtrudniejszy jest pierwszy rząd, reszta jest prościutka 😉 możebwarto spróbować 😉

      Usuń
  12. Cudowne są te supełki. Prześliczne prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, kolejna serwetka. :)
    Podziwiałam Twoje frywolitki jeszcze w starym blogu.
    Tutaj też podziwiam od dawna, ale tak po cichu.
    Ja robię raczej małe formy; najczęściej własnego pomysłu i nie przekroczyłam dotychczas 30 cm średnicy.
    Teraz chcę spróbować i wykonać Twoją serwetkę.
    Mam pytanie, bo nie znam nici Freccia.
    Jaka jest grubość tych nici w tex?
    Będzie mi łatwiej dobrać nici, które mam dostępne na miejscu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Freccia 16 jest porównwalna do aidy 20
      tu pisałam o tych niciach
      https://renulek.blogspot.com/2018/06/kordonek-freccia.html?m=0

      Usuń
    2. Dziękuję.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. jesteś wielka !DZIĘKUJĘ !

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekna, pierwszy rządek zrobiony i jest boski :) drzewka zobaczyłam dopiero za drugim razem :)

    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...