środa, 14 kwietnia 2021

Serwetka Wiosna2021 - Spring2021 - część 13

 Trzynasty rządek serwetki Wiosna2021, dla cierpliwych i zawziętych.

 


 Pogoda zrobiła nam psikusa i wszystko dziś rano zakwitło na biało 😏 i gdzie są moje poziomki? oby im nic nie było.



 

Podstawowe informacje:
Wiosnę2021 robiłam z nici Aida20- serwetka waży 80g więc do zrobienia jej potrzebujecie około 90g nici o porównywalnej grubości.

Serwetka Wiosna2021 składa się z 20 rzędów - a jej średnica z nici Aida20 to 54 cm.

jeśli ktoś nie ma cierpliwości aby czekać na kolejne odcinki albo ma problemy z kolejnością wykonania elementów zapraszam do sklepiku Etsy, gdzie cała serwetka czeka dokładnie  rozpisana i rozrysowana w dwóch wersjach językowych - angielskim i polskim.

 https://www.etsy.com/pl/listing/950682983/doily-spring2021-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1

Osoby z Polski mogą jak zawsze nabyć bezpośrednio u mnie cały rozpisany wzór serwetki ze schematami w formacie PDF w cenie 25 zł. Wystarczy do mnie napisać na maila a ja podam dane do przelewu.

 

 Teraz bardzo pracochłonny rządek, potrzebujemy dwa czółenka i najlepiej zacząć od kółeczka w środku kwiatka 😊


8 komentarzy:

  1. Wow! Cudowna serweta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I have been waiting for this row, but I am still working on 12. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serwetka. Rząd 13 bardzo ciekawy, ale czuję, że tu polegnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, to tylko podobny rządek do drugiego :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...