środa, 23 marca 2022

Wiosna 2022 - rządek 11 - Spring 2022

 Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny 🍀🌻🌼🌷🌹 już za nami ale czasy tak ciężkie, że nie wszyscy czują wiosnę 💙💛

 Pleciemy więc dalej by było nam trochę radośniej i aby zapomnieć choć na chwilę o całym świecie 💙💛


Podstawowe wiadomości: moja Wiosna2022 zrobiona jest z nici Cotto20 - składa się z 17 rzędów i moja ma średnicę prawie 60 cm. Nici Cotto20 zużyłam prawie 80g.

Jeśli ktoś nie ma cierpliwości aby czekać na kolejne odcinki albo ma problemy z kolejnością wykonania elementów zapraszam do sklepiku Etsy, gdzie cała serwetka czeka dokładnie  rozpisana i rozrysowana w dwóch wersjach językowych - angielskim i polskim.

 https://www.etsy.com/pl/listing/1163739659/doily-spring2022-wiosna2022-pdf-original?ref=shop_home_active_1&sts=1

Osoby z Polski mogą jak zawsze nabyć bezpośrednio u mnie cały rozpisany wzór serwetki ze schematami w formacie PDF w cenie 30 zł. Wystarczy do mnie napisać na maila a ja podam dane do przelewu. To samo dotyczy wszystkich innych moich rozpisanych wzorów, które czekają u mnie bez żadnych prowizji :-)

 

11 rządek podobny do drugiego rzędu - jeśli ktoś dotarł tutaj to na pewno wie jak go zrobić 😊

 



2 komentarze:

  1. The color version has an additional outward facing (green) ring between the "cat paw" elements? Which is the 'final' version? Also, can you please give the order of execution for this row? Thanks for the beautiful pattern!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...