czwartek, 5 maja 2022

Serwetka WIOSNA2022 - rządek 17 - ostatni - SPRING2022

 

Ostatni odcinek serwetki Wiosna2022 - dziękuję wszystkim za przyłączenie się do zabawy, a jest nas dużo.

Mam nadzieję, że wspólne supłanie sprawiło Wam wiele radości, tak jak mnie.

 



Podstawowe wiadomości: moja Wiosna2022 zrobiona jest z nici Cotto20 - składa się z 17 rzędów i moja ma średnicę prawie 60 cm. Nici Cotto20 zużyłam prawie 80g.

Jeśli ktoś nie ma cierpliwości aby czekać na kolejne odcinki albo ma problemy z kolejnością wykonania elementów zapraszam do sklepiku Etsy, gdzie cała serwetka czeka dokładnie  rozpisana i rozrysowana w dwóch wersjach językowych - angielskim i polskim.

 https://www.etsy.com/pl/listing/1163739659/doily-spring2022-wiosna2022-pdf-original?ref=shop_home_active_1&sts=1

Osoby z Polski mogą jak zawsze nabyć bezpośrednio u mnie cały rozpisany wzór serwetki ze schematami w formacie PDF w cenie 30 zł. Wystarczy do mnie napisać na maila a ja podam dane do przelewu. To samo dotyczy wszystkich innych moich rozpisanych wzorów, które czekają u mnie bez żadnych prowizji :-)

 

 Ostatni rządek potrzebuje odrobinę skupienia i mnóstwo pracy i cierpliwości. 

Mam nadzieję, że zabawa Wam się podobała, zapraszam za rok.


2 komentarze:

  1. dziękuję,bardzo ,bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Reniu za udostępnienie tego pięknego wzoru.Ja ze swoją wiosna jeszcze w lesie .....ale pomału do przodu.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...