środa, 22 lutego 2023

Serwetka Wiosna 2023 - Spring 2023 - rozpoczynamy przygodę

 Z lekkim poślizgiem ale za oknem ciągle zima więc może w sam raz żeby zacząć myśleć o wiośnie.

Przedstawiam nową Wiosnę2023 - jest duża to już wiem ale czy ładna oceńcie sami.



Podstawowe wiadomości: moja Wiosna2023 zrobiona jest z nici Mercer Especjal30 - grubością porównywalna do cotto20 czy lizbeth20 - składa się z 19 rzędów i moja ma średnicę 62 cm. Nici zużyłam prawie 80g.

Jeśli ktoś nie ma cierpliwości aby czekać na kolejne odcinki albo ma problemy z kolejnością wykonania elementów zapraszam do sklepiku Etsy, gdzie cała serwetka czeka dokładnie  rozpisana i rozrysowana w dwóch wersjach językowych - angielskim i polskim.

https://www.etsy.com/pl/listing/1409072932/spring-doily-2023-pdf-original-shuttle?click_key=409b7702a789b9df71940a6ffe8610a1e366abad%3A1409072932&click_sum=8f3e70ba&ref=shop_home_active_1&sts=1

Osoby z Polski mogą jak zawsze nabyć bezpośrednio u mnie cały rozpisany wzór serwetki ze schematami w formacie PDF w cenie 35 zł. Wystarczy do mnie napisać na maila - odnośnik do maila jest po lewej stronie z napisem "napisz do mnie" a ja podam dane do przelewu. To samo dotyczy wszystkich innych moich rozpisanych wzorów, które czekają u mnie bez żadnych prowizji :-) 

 

Dzisiaj pierwszy i drugi rządek - tak tradycyjnie - następny za tydzień w czwartek, też tradycyjnie :-)



 


18 komentarzy:

  1. Beautiful! There is a sense of crochet in it, too. 🧡🧡🧡

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzór! Niecierpliwie czekałam na rozpoczęcie ten 'wiosny'.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo,trochę się napracujemy...dziękuję kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, jest pracochłonna 🤗 ale to przyjemna praca 😉

      Usuń
  4. Piękna serweta !!! Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Your designs keep evolving into intricate delights!
    Started this one.
    Looking forward to the journey.
    Thank you for sharing your design talents with us.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest ładna? nie, jest PRZEPIĘKNA! ale jak to jest ostatnio będę kibicować:) podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful and its going to be big, will think about doing this one as I have not done one for a couple of years

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna, aż kusi ... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...