wtorek, 26 marca 2013

jaja frywolitkowe 2013 c.d.


pod poprzednim jajem frywolitkowym Ewa_m pisała, że właśnie robi podobne jajo i teraz się nim pochwaliła. to jajo tak mi się spodobało, że za zgodą Ewy zrobiłam jeszcze bardziej podobne :D i nawet udało mi się wysupłać od razu bliźniaczki :)))

bardzo Ci dziękuję Ewuś za inspirację - mam nadzieję, że Ci się spodoba moja interpretacja Twojego wzoru.
nie za bardzo jestem z ich wykonania zadowolona bo zrobiłam je z grubych nici aida20 bo takie miałam na cżółenkach i chciałam je już skończyć, następne jaja zrobię z aidy30


 i obiecane kolejne jajo do zrobienia - te zrobione są z aidy30 ale możecie zrobić grubszą, będzie wzór ciut większy.



i ilość supełków rozpisana...


 i jeszcze kolejność wykonania elementów:


 kolorystycznie zaznaczylam, że wzór jest wykonany z dwóch rzędów najpierw robimy ten zaznaczony na fioletowo - na szerokość jajeczka, a potem dorabiamy ten zaznaczony na zielono.
i mamy połowę wzoru, później dorabiamy dół też złożony z dwóch rzędów.

21 komentarzy:

  1. Przepiękne te jaja frywolitkowe (wszystkie!). Nie mogę się napatrzeć i wyjść z podziwu jak można coś takiego stworzyć:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful patterns for your eggs.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja wersja, jest bardziej bogata niż moja :)
    Czym większe doświadczenie we frywolitkowaniu tym cieńsze nici :)) Ja jestem dopiero na etapie AIDY 20, a jeszcze nie tak dawno robiłam z AIDY 5 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś pomalutku,nie od razu Kraków zbudowano :)) ja dłuugo robiłam z dwudziestki, dopiero od trzech lat przekonałam się do cieńszych nici.
      lubię robić z dwudziestki serwetki bo są wyrazistsze natomiast przy takich drobiazgach jak jajka (te moje mają 4/6 cm więc malutkie) żeby było lepiej widać wzór bardziej podoba mi się frywolitka z cieńszych nici.
      ale te proste - same kółeczka i łuczki są z dwudziestki bo lepiejwyglądają niż z trzydziestki - więc to wszystko zależy od wzoru i do czego go użyjemy.
      nie bój się trzydziestki ale i nie odkładaj dwudziestki :)))

      Usuń
  4. Piękne Reniu !!!
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko !!!
    Ps. Podziwiam Twoje jajka u mnie w koszyczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje jeszcze też podziwiam u siebie w koszyczku ale niestety tylko do jutra - potem idą w świat :))) i znowu zostanę ze zwykłymi jajkami ugotowanymi w cebuli :D

      Usuń
  5. Gorgeous! Thank you for sharing your patterns too!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ze tak nie umiem :) Takie cudeńka wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu, uwierz mi tego można się nauczyć :)

      Usuń
  7. wspaniałe ,cudowne i z wzorkiem-dziękuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety będę próbowała zrobić dopiero po świętach:(bardzo mi się podobają , ale skąd wziąć czas?!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuta rób po świętach, będą jak znalazł na następne święta ;-)

      Usuń
    2. Po Wielkanocy to się zaczyna bombkować, proszę Pań! ;>

      Usuń
  9. Beautiful Easter Eggs, thank you for sharing the pattern!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne koszulki. Zapisuje sobie wzór na następne święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, mnie udało się zaledwie 3 usupłać, ale aby pokazać to już czasu brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te pisaneczki. Biała nić dodaje im uroku

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłam koszulkę na jajko z Twojego wzoru, jednak zamiast dwóch rzędów zrobiłam jeden, na małym jajku lepiej wygląda. Dziękuję bardzo za rozpisanie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...