wtorek, 19 marca 2013

jajo frywolitkowe 2013


tak jak obiecałam wrzucam rozpiskę kolejnego jaja frywolitkowego

bardzo lubię ten wzór, wykorzystywałam go w naszyjnikach w serwetkach a teraz przyszła kolej na jajeczka :)


 tutaj rozpiska supełków 


i tak jak już obiecałam kiedyś podaję kolejność wykonywania poszczególnych elementów


 mam nadzieję, że jajo się Wam spodoba i ktoś będzie chciał je wysupłać 

Jeszcze jedna sprawa która dręczy mnie od paru tygodni - jestem zasypywana spamami tutaj w komentarzach, nie mogę sobie zwyczajnie z nimi poradzić więc niestety byłam zmuszona włączyć weryfikację obrazkową komentarzy. mam nadzieję, że nie zniechęci Was to w komentowaniu.

pozdrawiam wszystkich zaglądających a jeszcze goręcej pozdrawiam tych którzy zostawiają tu swój ślad w postaci komentarza :)


27 komentarzy:

  1. Mam opracowany podobny wzorek, ale z Twojego też chętnie skorzystam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób ten podobny i sie pochwal to może i ja skorzystam ;-)

      Usuń
    2. OK, tylko mój nie jest taki ciekawy, ale spróbuję go rozpisać tylko on się dopiero plecie :I

      Usuń
    3. jeśli chodzi o mnie to rozpisywać nie musisz :)))) wystarczy, że zrobisz i pokażesz :)

      Usuń
  2. Nie tylko u Ciebie jest plaga ze spamem w komentarzach - pisze o tym wiele osób. Jakiś czas temu wszyscy zrezygnowali z weryfikacji i teraz spam się rozplenił. U mnie jest to samo.

    A jajki ja zwykle piękni ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to łączę się z Tobą w bólu i jedyny sposob na to - włączenie weryfikacji ech...

      ściskam!!

      Usuń
  3. Anonimowy19/3/13 14:31

    Thank you for the pattern. The eggs are beautiful.
    Stephanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu !!! Jajka cudne.
    Weryfikacji moje oczy nie lubią, oj bardzo nie lubią.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu nie tylko Twoje oczy, bardzo mi przykro, ściskam mocno!

      Usuń
  5. Beautiful eggs, we all seem to be getting these spam comments, it seems someone is enjoying being a total pain in the neck at the moment.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie umiem frywolitkować :P
    Bardzo .ładne jajeczka :)

    Mam prośbę, zagłosujesz na mojego pieska?
    Dżala nr 7
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/03/gosujemy-konkurs-marzec-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wytrzymam! Jak ja się teraz za frywolitkowe gatki wezmę to już sobie na pewno nie posprzątam :), ale "umrę"jak nie spróbuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nuta, zdążysz :)) poza tym jak nie posprzątasz to się nic nie stanie więc lepiej zrób frywolitkę bo jak nie zrobisz to konsekwencje - jak piszesz - mogą być straszne :D

      Usuń
  8. The eggs are so beautiful- thank you for sharing your pattern!

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne,staranne-dziekuję za wzór

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wzorek :) W tym roku już nie wykorzystam, ale obiecuję zrobić na przyszłą Wielkanoc :D
    Mnie również spamerzy zaatakowali, ale zamiast weryfikacji obrazkowej wybrałam opcję komentowania tylko dla osób zarejestrowanych w Google i na razie jest ok! Jak dla mnie taka opcja jest wygodniejsza, bo większość z komentujących takowe konto posiada a nie musi wpisywać tych dziwnych literówek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie znowu jest sporo osób które nie mają tu konta więc nie chciałabym odbierać im możliwości komentowania.

      Usuń
  11. They are beautiful! I recognize the pattern from the Honey Napkin which I am now working on. :))) Thank you so much for posting your lovely patterns!
    Marla

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jajka jak zwykle :) aż miło popatrzeć tylko szkoda, że moja frywolitka kuleje. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrzuciłam zdjęcie jajeczka o którym pisałam wyżej, (to "niby podobne" do Twojego) - oceń sama czy podobne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajeczka śliczne ale ja w tym roku nie zrobiłam ani jednego z tego powodu że urodził sie wnusio Piotruś.Pozdrawiam Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you so much once again for sharing your egg cover patterns. Mine does not look as nice as yours! Maybe I should use white thread :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...