wtorek, 3 czerwca 2014

serwetka letnia 2014 rząd 9


no to jedziemy dalej i od razu mówię, że nie wiem kiedy skończymy :D

będzie się Wam trochę falować, ale wyprostuje się łatwo a następnym rzędem jeszcze ją wyrównamy.

Szczegółowe schematy z opisami w języku polskim i angielskim znajdziecie tu:
https://www.etsy.com/pl/listing/617992264/doily-summer-renulek-pdf-original?ref=shop_home_active_13

rząd 9 - potrzebujemy dwa czółenka.


jak widać pamiętałam o opisie zdjęcia ;)

i co może być taki rządek?

no to miłego supłania i zapraszam na kolejny rządek - nie wiem kiedy :D ale na pewno będzie ;-)

jeszcze na specjalną prośbę, dołączam kolejność wykonania poszczególnych elementów tego rzędu, pamiętajcie, że górne małe kółeczko robimy drugim czółenkiem.



25 komentarzy:

  1. Ciesze się , że dalej supłamy . Rządek , Reniu pytasz czy może być, jest śliczny!!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to super, supła się go też przyjemnie ;-) bo prosty:D

      Usuń
  2. Wonderful row!!! Looking more and more beautiful each time!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! I mała poprawka: nie potrzebujemy dwóch czółenek - wystarczy jedna igła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam wolę dwa czółenka niż jedną igłę :P ale ja to się na igle nie znam, jak ktoś pyta o igłową to zawsze wysyłam do Aty :)) więc jakby co to Jej zapytaj :D

      Usuń
  4. No mówiłam, że będzie cudnie :D
    I znowu jestem 3 rzędy do tyłu :( Aktualnie to przez te koraliki - odrywają mnie od frywolitek, ale pogoda brzydka to może was dogonię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda się poprawia więc można nadrabiać zaległości na powietrzu :D

      Usuń
  5. Dziękuję za numerek :)) Ten rzad wyglada jak male korony ustawione obok siebie . Iscie krolewskie dzielo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo faktycznie, ale mimo to nie jest to ukoronowanie "dzieła" :D

      Usuń
  6. Aj, jaka śliczna. Boję się, że pęknę i znowu zacznę supłać (bo po snieżnej powiedziałam, że nigdy więcej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo śnieżnej już nigdy więcej - tu się zgodzę :D ale letnia? czemu nie? :D

      Usuń
  7. A ja tu nic nie widzę, dla mnie jest piękna i tyle...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyspałam się na niej to i widać to co widać :D dobry sen dobrze robi nawet serwetce :D

      Usuń
  8. It's lovely! :) and I too see little Royal Crowns all in a row.
    Wonderful :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję kochana będzie większa ja robię z nici maxi 10 i wychodzi mi dość duża , mnie ciężko jeszcze bez rozpiski coś zrobić bo od nie dawna frywolitkuję i nie umię jeszcze rozczytać nie których wzorów i koraliki to nie dla mnie nie potrafie wrabiać , pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję za wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koraliki we frywolitkach to akurat produkt uboczny. najpiękniejsza jest bez koralików :D cieszę się, że supłasz, też zaczynałam od Maxi ;-) pozdrawiam

      Usuń
  10. Ooo, takiego motywu chyba jeszcze nie było. Mam wrażenie jakby serwetka ubrana była w małe korony. Muszę szybciutko kończyć 8 okrążenie by móc supłać te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korony to przypadek :D ale wygląda chyba ładnie :)

      Usuń
  11. Thank you very much for this lovely pattern, Renulek, I hope it will become very large!

    OdpowiedzUsuń
  12. I do like this round better! I also see crowns in this round and look forward to seeing it on my own doily.

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem na bieżąco,dziekuję ci bardzo że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja się zbuntowałam na Adę 30 i musiałam odpocząć od niej. Jestem w połowie 7 rzędu i może pora do niej wrócić... Chociaż nie sądzę, że nitka zacznie mnie słuchać :) Serwetka będzie śliczna, jak każda.

    OdpowiedzUsuń
  15. I was out of town and so happy to check your blog and see there is another row! I will start this very soon and so happy it looks beautiful and I am having fun with this will post it soon and Thank You Hugs from Carollyn!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...