piątek, 6 listopada 2015

dwie serwetki zamiast bransoletki

Na zlocie Maranciakow w Gdyni zachwycily mnie bransoletki Sylwii i dlugo sie zbieralam zanim zaczelam, najbardziej przerazalo mnie nawlekanie koralikow a potem suplanie frywolitki z taka iloscia przeszkadzajek :-D
 ...ale zaczelam... oto efekt...


tylko biale nici mialam na wszystkich czolenkach wiec zaczelam bialymi. efekt mi sie nie za bardzo podobal wiec postanowilam najpierw wyrobic biale nici zeby nawinac inny kolor. postanowilam dokonczyc serwetke ktora zaczelam dawno temu... i tak suplalam i suplalam i nie moglam sie oderwac i usuplalam dwie...niby takie same a jednak różne. moze zrobie caly komplet... pieknie wygladalyby na nich filizanki ;-)
 nici mercer 30 - grube jak dla mnie ale drobniejszy wzor wyglada dobrze.










mam teraz jedno puste czolenko... moze uda mi sie zrobic jednak bransoletke?




24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. po to samo co serwetka :-P

      ...do szuflady :-D

      Usuń
    2. A, znaczy się dla Miecia. :))) No to supłaj dalej! A ja se popatrzę. :)))

      Usuń
  2. Piękne serwetki :) początek bransoletki również obiecujący. pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z bransoletki niestety nici ;-) trzeba zacząć od nowa :-D

      Usuń
  3. Rób i chwal się, trzymam kciuki :) Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serweteczki!!! Czekam na bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka jest nagrodą w konkursie znajdź różnicę ?
    w lecie robilam ich dużo, problem koralikow rozwiazalam nawlekająć polowe ,później dowiązywałam nitkę z drugą połową .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w serwetkach jest spora różnica ale na pierwszy rzut oka nie widać :-D

      Usuń
  6. Ładne te serwetki, bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna!!! Zazdroszczę takich umiejętności!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te serwetki :)
    A bombek w tym roku nie będzie? :-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. na razie bombek nie znalazłam, znalazłam za to jajka :-D jak nie znajdę bombek to będą jajka :-D

      Usuń
  9. I do not make the jewelery tatting very much. And like always love you doily.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I like to do different things. napkins I like the most.

      Usuń
  10. Prześliczne, ale u Ciebie nigdy nie jest inaczej. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I do make jewellery but I also love your doilies, I am looking forward to seeing your bracelet
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice start to your bracelet!! :)
    Beautiful napkins!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze, jak zwykle :) No ale co z tą bransoletką?

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma to jak dokończyć ufoka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...