wtorek, 24 listopada 2015

dwie wersje jednej frywolitkowej śnieżynki


oszalałam ostatnio na punkcie śnieżynki którą znalazła w necie Koroneczka - podała nawet linka do schematu który Wam polecam bo oprócz tej śnieżynki są tam inne wzorki całkiem fajne Klik Klik

moja wersja śnieżynki jest w dwóch wersjach. w pierwszej zmieniłam sam środeczek - zamiast wielkich pikot jest zwykłe kółeczko ;-)



śliczna prawda?  ale stwierdziłam, ze mogłaby być ociupinkę większa i zrobiłam drugą wersję w której zmieniłam ilość supełków w każdym elemencie przez co musiałam lekko wydłużyć pikotki w środkowym kółku. dodałam też kilka pikotek i moja druga wersja tej śnieżynki wygląda tak...


12 komentarzy:

  1. I love what you did with it and it is true what they say, "every snowflake is different".

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne!!!
    I choć są prawie takie same to jednak większa podoba mi się bardziej :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Very beautiful snowflake!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie bardzo ładne Reniu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. obie piękne ale chyba 2-ga lepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your snowflakes. Thank You for the pattern!! I will try it! <3 Hugs erba

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful snowflakes, too!
    A Christmas wreath I made using your patern.
    Added some seed beads and I combined snowflakes.
    Thank you and have a great holidays!
    Hugs erba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...