czwartek, 23 czerwca 2016

Frywolitkowa serwetka on-line WIOSNA2016 rząd 13


Na początek mała refleksja :-)
Zauważyłam pewną prawidłowość, na początku publikowania serwetki nie nadążałam odpowiadać na komentarze pod kolejnymi rzędami, teraz chyba jednak sporo osób skapitulowało albo utknęło na wcześniejszych rzędach bo jakoś im większa serwetka to coraz mniej komentarzy :-) hm...  a może zamiast komentować robicie serwetkę :-D

no to do dzieła...

Poprzedni rządek był prosty i szybciutki więc teraz trzeba będzie się troszkę napracować, ale nie tak bardzo :-) a wzorek prosty tak jak poprzednie.




Do zrobienia rzędu 13 wystarczy jedno czółenko i nitka z kłębka.
na łuczkach zróbcie krótkie pikotki - będą do łączenia.




miłego supłania...

15 komentarzy:

  1. Reniu jestem prawie na bieżąco , na komentarz chciałabym napisać pod odpowiednim postem po skończeniu rządka. A że w międzyczasie wychodzi kolejny z czego się cieszę wiec gonie :)
    Dzięki Reniu za pracę on-line i za piękne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-D - definitely most are busy tatting, even if not commenting !
    And after I take pics of Rnd 12, I will be set to tat this round. This time all rounds have been simple and quick to tat.

    OdpowiedzUsuń
  3. A może by tak założyć gdzieś w necie katalog, gdzie mogłybyśmy wrzucać zdjęcia naszych serwetek? Też bym miała coś do dodania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na bieżąco:) Jednocześnie robię ubiegłoroczną wiosnę i modyfikację tegorocznej wiosny -w sumie trzy serwetki :)) Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na trochę utknęłam, bo musiałam zrobić kilka biżutek koralikowych na prośbę rodzinki i znajomych, ale serwetkę mam ciągle pod ręką i żeby odpocząć od koralików robię chociaż kilka supełków dziennie, tylko nitki dyndają z każdego rzędu i nie nadają się do pokazywania :)
    Pewnie już Was nie dogonię, ale na pewno będę robić dalej tylko pewnie znowu mi nitki zabraknie, bo widzę, że projekt rośnie coraz bardziej, a ja mam tylko 1 kłębek w tym kolorze :(
    No chyba że wezmę inny kolor, ale żeby było ładniej to już by go trzeba było zacząć wplatać (jestem na 7 rzędzie dopiero)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I don't know if this questions has already been asked. I'm just now getting ready to start this pattern and wonder how many balls of Liz-Beth size 20 are needed to complete the doily. I want to make sure I order enough in the same dye lot. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam troszkę opóźnienia ale już nadrobiłam i jestem w 13-tce

    OdpowiedzUsuń
  8. I am keeping up with the rounds and I think it is beautiful so far. I look forward to many more rounds! Thank you so much for sharing your talents with us!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Renatko za wzór! piękna serwetka wychodzi, jestem wprawdzie dopiero na 7 rządeczku ale w każdej wolnej chwili gonię :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Melduję, że sam począteczek zrobiłam :D i mam nadzieję, że Cię nie rozczaruję i dobrnę do końca.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No nareszcie odzyskałam kompa, bo coś się spsuł. Dzięki za poprzednie rady, ale na razie dałam sobie spokój z wymyślaniem samodzielnym serwetki - kiedyś na pewno coś wykombinuje. Teraz tylko wymyślę jakąś karę dla mojego jedynego i niepowtarzanego brata, który ukochał mnie czereśniami. Grzecznie się zapytał czy chce czereśnie, ja że i owszem. No to przytargał 2 wiaderka ..... 15-litowe. W ten upał, chyba do północy nie skończę. A tu czeka kolejny fantastyczny rządek. Przerąbane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też utknęłam we wcześniejszych rzędach :)Teraz, kiedy serwetka coraz większa, tydzień na rządek to zdecydowanie za mało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja robię wytrwale i się ni poddaję, chociaż już tyle pomyłek zrobiłam. Utknęłam na 7 rzędzie. dwa razy już go odcinałam. Zaczęłam ósmy. Postaram się nadgonić pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie skończyłam rządek. Niecierpliwie czekam na jutro.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...