czwartek, 9 czerwca 2016

Frywolitkowa serwetka on-line WIOSNA2016 rząd 11


ojej prawie zapomniałam, że dziś czwartek :-) no ale ktoś mi przypomniał :-)

wiosenny serial trwa - pora na kolejny rząd - tak to jakoś mi prosto wychodzi ostatnio, ale teraz żeby nie było tak prosto to co drugie kółeczko na górnych łuczkach jest z pikotkami i to ma ukryty sens który wyjaśni się za tydzień :-)

moja serwetka (nici AIDA20) ma teraz średnicę 31,50 cm


11 rząd jest w sumie prosty i teraz serwetka powinna przestać falować - chyba, że ktoś robi za długie (za luźne) łuczki. jeśli teraz jeszcze się ciut faluje to w następnym rzędzie już powinna być jak naleśnik. 

aha do zrobienia tego rzędu potrzebne będą dwa czółenka ponieważ kółeczka na łuczkach robimy drugim czółenkiem ;-)


pozdrawiam wszystkich :-)

15 komentarzy:

  1. Curiosity will kill the cat ! Wonder what meaning you have attached to the floral rings in this round :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, just caught up today and now a new row :) Thank you for the lace fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, just caught up today and now a new row :) Thank you for the lace fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem już na bieżąco !!! Mam dwie w ADA 20 i 30.... a zeszłoroczna 2015 też zrobiona do końca. Przeszczęśliwa mogę spokojnie się delektować rządkiem 11 :)) Dziękuję za wspólne supłanie i śle pozdrowienia z Bydgoszczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwilowo utknęłam i to mocno w rzędzie ósmym, ale taki czas po prostu, wiec czekam na lepsze czasy i następne rządki. Wygląda cudnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Reniu za kolejny rzadek.
    Jeszcze sie za niego nie zabrałam ale za moment ...:)
    Fajnie sie supła w taki sposób.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za kolejny rządek, co raz piękniejsza ta serwetka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzielnie gonię, ten rzadek wygląda interesujaco ;) słyszałaś może o Międzynarodowym Dniu Publicznego Dziergania? W tym roku jest w Bochni i ciekawa jestem jak dużo dziewczyn z okolicy Krakowa się wybiera ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulala, ja jeszcze w poprzednim rządku .... ale gonię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie supłam tylko podziwiam:) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Przede wszystkim dziękuję!Takie wspólne supłanie jest dla nmie bardzo mobilizujące. Ukończyłam rząd 11. Serwetka wygląda pięknie. Z każdym rzędem nabiera blasku. Moja ma wymiar 37,5cm. Martwi mnie to trochę, bo Ada 15, z której robię jest porównywalna do Aidy 20 a mnie wychodzi taka duża.Staram się robić bardzo ściśle, ale widać to jeszcze nie to.Pozdrawiam serdecznie Reniu i czekam co będzie dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu nie masz się co martwić. poczytaj tutaj http://renulek.blogspot.com/2014/05/nici-ada-30.html tam piszę o Adzie i zwróć uwagę, że skoro taki mały element jak na mojej fotce już ma różnicę pół centymetra to w dużej serwetce będzie to nawet kilkanaście centymetrów. więc Ada15 nie jest porównywalna do Aidy20 jest po prostu grubsza ;-) ściskam

      Usuń
    2. Dziękuję Reniu! Uspokoiłaś mnie. Następne moje "dzieło" zrobię z Aidy 20.Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja. Pozdrawiam!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...