środa, 22 lutego 2017

serwetka WIOSNA2017 rząd2


Serwetka WIOSNA2017 w całości jest dostępna w sklepiku Etsy


https://www.etsy.com/listing/512352053/pdf-original-shuttle-tatting-pattern?ref=shop_home_active_2
 serdecznie zapraszam :-)

Bardzo dziękuję za zainteresowanie gotowym wzorem - widzę że naprawdę warto było siedzieć nocami przy rozpisywaniu i projektowaniu bo schemat ze szczegółowymi wyjaśnieniami jest Wam potrzebny i sporo osób z niego już korzysta. Szczególnie pozdrawiam Panią Ilonkę która już prawie kończy tą serwetkę - ogromnie mnie to cieszy :-)

A teraz wracajmy do tematu - w tradycyjny sposób publikuję drugi rządek serwetki Wiosna2017.
miłego supłania kochani :-)



18 komentarzy:

  1. Such a wonderful design already!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. melduję, że drugi rząd gotowy. Osobiście bardzo mi odpowiada tradycyjne tempo "jeden rząd tygodniowo" - dzięki temu robię na przemian "wiosnę '17" i serwetę na drutach - i nie znudzi mi się żadna z technik.
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jukona, ściskam i życzę miłego supłania :-)

      Usuń
  3. I will start right away thank you for the fun :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamuńciu jakie to cudeńko, gdybym tylko miała więcej wolnego czasu niewątpliwie spróbowałabym zrobić sobie taką serwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu, a rób w międzyczasie :-)

      Usuń
  5. Another great start to s beautiful doily :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O o i już serwetka Wiosna 2017 rz. 2. Ja dopiero kupiłam kolorowe jajka coby je zrobić na Wielkanoc i w poszukiwaniu inspiracji kliknęłam na tę stronę i cóż tu widzę - następny serial serwetkowy. Fajnie, że nadal udostępniasz wzór za darmo. Jak tylko gdzieś dorwę kordonek aida 20 biały (bo jakoś w żadnej pasmanterii internetowej nie mogę go dostać) to zabieram się za robotę. Jaja mogą być ecri, ale serwetki już tylko białe, przynajmniej dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, możesz mieć problem z zakupem Aidy bo firma zrezygnowala z polskiego rynku i znika ze sklepow i hurtowni wiec oni raczej wyprzedają resztki ;-)

      Usuń
    2. Oj niedobrze. Czy możesz polecić jakiś inny kordonek. Ja wysupłałam pierwszą swoją serwetkę wiosna 2016 z aidy. Nie wiem, który kordonek będzie lepszy muza, maxi, czy może jakiś inny?

      Usuń
    3. Joanna, bardzo dobra jest polska Ada, kiedyś pisałam o niej - mogę polecić z czystym sumieniem. Tylko nie Ada30 bo się będzie zrywać, ale te grubsze jak najbardziej są OK, a i cena najlepsza ze wszystkich chyba :-)

      Usuń
    4. o tu możesz poczytać https://renulek.blogspot.com/2014/05/nici-ada-30.html

      Usuń
    5. Dzięki za podpowiedź :-)

      Usuń
  7. Pierwszy rząd wyszedł dosyć pokracznie (wszystko było trudne^^") ale drugi już śpiewająco :) Zwarta i gotowa czekam na kolejne instrukcje i pozdrawiam wszystkie supłające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brawo Neiti i super, że się nie zniechęciłaś ;-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...