poniedziałek, 27 lutego 2017

Wielkanoc 2017 już coraz bliżej


Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc pomiędzy jednym projektem a drugim powstają frywolitkowe pisanki.

Kilka już niestety poszło do ludzi i nie zdążyłam ich nawet obfocić, ale robię następne...

prosty wzór, a chyba najbardziej mi się podobają te jajeczka :-)


Gdyby ktoś był zainteresowany takimi pisankami to jeszcze przyjmuję zamówienia.
jajeczka są drewniane wielkości jaja kaczego, przeze mnie malowane i lakierowane, ubierane w koronki. Cena jednego jajeczka to 20 zł plus ewentualne koszty przesyłki.


8 komentarzy:

  1. Those are beautiful!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!!! Ja jeszcze nie pomyślałam, żeby wystroić jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe jajka w koszulkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, bardzo piękne - mam już kilka, w tym jedno bardzo oryginalne dostałam ostatnio podczas spotkania w Świętochłowicach.
    Dziękuję Renulek <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...