piątek, 21 kwietnia 2017

test nici Ariadna 30x4


Dostałam nowe nici do przetestowania - są to polskie nici Ariadna 30x4. Niektórzy je znają ale są osoby które o nie ciągle pytają. Nici są na rynku już od dawna ale nie były szeroko wykorzystywane do frywolitek. Dopiero teraz kiedy Aida wycofuje się z rynku polskiego zaczynamy testować to co mamy, zanim pojawi się coś nowego.

Nici są dostępne w sklepiku Alicji - można je zobaczyć i zakupić tu http://sklep.picoto.pl/pl/75-ariadna-30x4

Nici Ariadna 30x4 przyszły do mnie z opinią "futrzaste" i bardzo byłam ciekawa tej ich futrzastości.

Moja opinia - zupełnie subiektywna - ktoś inny może odczuwać to inaczej.

Nici bardzo dobrze skręcone, niezwykle mocne i takie lekko mięsiste - frywolitki robi się nimi bardzo przyjemnie - czyli nie są sztywne i sznurkowate czego bardzo nie lubię. Pikotki wychodzą ładne i nie tracą swojej sprężystości nawet po praniu.
Ariadna 30x4 jest nieco cieńsza niż aida20 ale grubsza niż aida30 - czyli dla mnie grubość jest po prostu idealna. Na szpuli jest jej tyle co w dwóch i pół motkach aidy20. czyli bardzo wydajna przy dobrej cenie.
posiada faktycznie niewielkie odstające włoski które na początku robótki troszkę mi przeszkadzały, ale w końcowym efekcie, szczególnie po praniu ilość odstających włosków jest porównywalna z wyglądem robótki z aidy.

W praniu robótka zachowuje się dokładnie jak aida.

Nici Ariadna 30x4 - mają dla mnie jeszcze jedną zaletę - są śnieżnobiałe - biała aida przy niej wygląda na żółtą.

Podkreślam, że jest to wyłącznie moja opinia ;-)

a oto mój test na nitce Ariadna 30x4


7 komentarzy:

  1. I oddałaś dokładnie moje odczucia jeśli chodzi o tę nitkę. Lubię ją za wszystko :) I za tę moc, i za grubość, i za cenę :) Aż żal że nie ma więcej kolorów. Mam ten naturalny i czarny. Naturalny jest suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że w razie wielkiej potrzeby można ją zawsze zafarbować :-)

      Usuń
  2. Wczoraj kupiłam właśnie te nici i zastanawiałam się jak się z nich supła :) Teraz już się nie będę zastanawiać :) Dziękuję za wspaniałą opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że będziesz z nich zadowolona :-)

      Usuń
  3. Nice review of a thread I do not know. I don't think it's available here in the United States. I will have to check it out. Thank you for sharing your thoughts!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think it is definitely not for sale in the US. hugs Diane :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...