czwartek, 13 lipca 2017

gwiazdka i serwetka w jednym czyli LAWENDA - LAVENDER


miała być gwiazdka ale kiedy ją rozpisywałam zorientowałam się, że jeśli zrobię więcej to spokojnie można je połączyć i wyjdzie całkiem zgrabna serwetka patchworkowa. bardzo spodobał mi się ten pomysł i oto jest.

pojedynczy element jako gwiazdka bielutka i lawendowa


sezon lawendowy więc nie mogłam się oprzeć :-)nici w środku biała aida20 oraz pięknie jasno-lawendowa aida20 a brzeg z własnoręcznie farbowanych nici - też aida20


po połączeniu większej ilości gwiazdek wychodzi piękny motyw który bardzo mi się podoba więc jeszcze powiększę serwetę :-)


jeśli ktoś ma ochotę to wzór dostępny jest w sklepiku Etsy  https://www.etsy.com/listing/541357237/snowflake-napkin-lavenderpdf-original?ref=shop_home_active_2  lub bezpośrednio u mnie. serdecznie zapraszam i życzę miłego supłania :-)

14 komentarzy:

  1. Aż zapachniało lawendą! Mmm... ;) Serwetka z elementów już piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pachnie, pod oknem mi kwitnie i kwitnie :-)

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje zarówno jako pojedynczy element jak i w połączeniu w serwetkę! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba szczególnie efekt po połączeniu ;-)

      Usuń
  3. beautifully done both ways love the colors and brings out different things in your talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Lubie takie wielofunkcyjne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So very, very beautiful!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...