piątek, 28 lipca 2017

Lizbeth - SZAROTKA - EDELWEISS - oceaniczny turkus


Długo myślałam jaką serwetkę zrobić z nici Lizbeth które dostałam od Pasmanterii Haftix.
Chciałam zrobić nową serwetkę ale wielkość kłębuszka nie napawała optymizmem a przy tworzeniu nowej serwetki zawsze istnieje ryzyko niszczenia nici na co tu nie za bardzo mogę sobie pozwolić. Nici są śliczne i chcę je dobrze wykorzystać - co do milimetra. Postanowiłam zatem zrobić jeden z moich najładniejszych wzorów czyli serwetka SZAROTKA - Edelweiss. Była ona zaprojektowana na bazie początku serwetki WIOSNA2014. Wzory obu serwetek możecie znaleźć w sklepiku Etsy https://www.etsy.com/shop/Renulek

W tym kolorze jednak jeszcze nigdy jej nie robiłam. Po dwóch pierwszych rzędach bardzo mi się podoba. Nie wiem na ile wystarczy nici ale robię dalej.


Przypomnę Lizbeth 20 kolor - oceaniczny turkus
wrażenia z supłania: kolor cudny, spodziewałam się jaśniejszego ale ten jest jeszcze piękniejszy, głęboki turkus - bardzo mi się podoba.
jakość nici: pięknie merceryzowane i dość mocne. Tu się pewnie zdziwicie ale w fakturze bardzo przypominają mi ariadnę 30x4 (niestety kolorystyka ariadny uboga do bólu) są też chyba tej samej grubości (ciut cieńsze niż Aida20) dlaczego przypominają mi ariadnę? ponieważ przy robieniu ananasków - środek serwetki - Lizbeth zaczęła się lekko przecierać i pojawiły się mikroskopijne niteczki. W niczym to oczywiście nie przeszkadza i robótka jest z niej bardzo ładna.
bardzo fajnie się z niej supła, jest sprężysta a pikotki pięknie się układają.
Jedyny minus to niestety cena w stosunku do ilości nici. Ale jeśli ktoś może sobie na nią pozwolić to polecam z czystym sumieniem bo dobrodziejstwo kolorystyczne OGROMNE :-)

to ja wracam do supłania :-)

13 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wychodzi ten eksperyment. Ja tez zaraz zabieram się do supłania z tych niteczek. I tak jak ty też jestem ciekawa wyniku tego eksperymentu. Przyłączam się do opinii, ze przydałyby się większe ilości nitki na kłębuszku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda na serwetki niestety niezbyt ekonomiczne nici :-)ale nici są super i do biżuterii rewelacyjne ;-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie są to jedne z najlepszych nici do frywolitek :) świetnie się z nich supła zarówno igłą jak i na czółenku :) Super do biżuterii frywolitkowej :) Piękne kolory - cała gama na www. hhtatting.com
    Serwetka wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście można je zamówić również w Polsce :-)

      Usuń
  4. I love that color! It does look lovely tatted up in your pattern.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I love color Spring Garden :-) I have to order :-D

      Usuń
  5. zapowiada się pięknie,wspaniały jest ten kolorek,zajrzałam do sklepiku i pewnie coś zakupię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takich kolorków jest więcej, ja mam problem z wyborem :-)

      Usuń
  6. Beautiful colour, I like lizbeth thread and never had any trouble with it. This napkin will be stunning in this colour

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...