czwartek, 15 marca 2018

8 rząd serwetki Wiosna 2018

U nas znowu zapowiadają powrót mrozów, a ja nie mogłam się doczekać i na oknie już posadziłam moje ukochane bratki. Mam nadzieję, że przetrzymaja powrót mrozów i nadal będą cieszyć moje oczy.
Wracając do serwetki - dla porządku podaję podstawowe informacje:
Serwetka Wiosna2018 wykonana jest z Aidy20 - ma średnicę prawie 50 cm.
Cały schemat z dokładnymi opisami serwetki można znaleźć na Etsy.

https://www.etsy.com/listing/575065952/napkin-wiosna2018-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1

Jesli ktoś nie lubi Etsy a również chciałby otrzymać plik ze szczegółowymi opisami i schematami zapraszam do mnie na maila.



dzisiaj 8 rządek serwetki, zaczyna się pracochłonnie ;-)


miłego supłania i zapraszam za tydzień :-)

5 komentarzy:

  1. Serwetka pięknie rośnie :). Też uwielbiam bratki i miałam wielką ochotę na sadzenia, jednak strach przed mrozami mnie powstrzymał. może po niedzieli. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER dzisiaj wcześniej Renatko wiesz że nie możemy się doczekać DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful flowers! Thank you for round 8!

    OdpowiedzUsuń
  4. Our flowers have had a freeze, they came out too early or another short winter came late. Thank you for this weeks directions :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...