czwartek, 22 marca 2018

9 rządek serwetki Wiosna2018

U mnie wreszcie wyszło słońce, mroźno jest troszkę ale przynajmniej można się nasłonecznić, czego i Wam życzę.
Pora na kolejny rząd serwetki.
Serwetka Wiosna2018 wykonana jest z Aidy20 - ma średnicę prawie 50 cm.
Cały schemat z dokładnymi opisami serwetki można znaleźć na Etsy.

https://www.etsy.com/listing/575065952/napkin-wiosna2018-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1

Jesli ktoś nie lubi Etsy a również chciałby otrzymać plik ze szczegółowymi opisami i schematami zapraszam do mnie na maila.



 9 rządek serwetki -zwróćcie uwagę, że koniczynki i oddzielne kółeczka są nie połączone ze sobą ;-)



miłego supłania i zapraszam za tydzień :-)

11 komentarzy:

  1. Piękna będzie ta serwetka. Ojjjj żałuje,że czasu mi brak i nie mogę doskonalić się we frywolitce. Bardzo mi się podoba. Ale mam nadzieje ,że kiedyś......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy zacząć, oderwać się jest ciężko :-)

      Usuń
  2. Thank you for sharing your pattern with us!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for this wonderful pattern! It is fun to tat in weekly rounds!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz łódź po łuku? kluska utylizacja statku linia brzydka brzydka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... nie mam łodzi po łuku, nie utylizuję statków hm...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...