środa, 3 października 2018

Śnieżynka frywolitkowa ORIENT


za oknem pogoda nastraja już raczej na przygotowania świąteczne, chmurno, deszczowo i wieje chłodem. Przygotowuję już ozdoby świąteczne.

Przychodzę do Was z nową śnieżynką którą nazwałam ORIENT - mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Jest w dwóch wersjach - prosta i lekko rozbudowana - mnie podoba się w obu wersjach :-)

wzór z opisem śnieżynki znajdziecie w sklepiku Etsy lub bezpośrednio u mnie :-)
https://www.etsy.com/pl/listing/634517992/snowflake-orientpdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1
 


Na zdjęciu śnieżynki w towarzystwie owoców pigwowca - który uwielbiam - będzie naleweczka na chłodne dni :-) akurat dojrzeje do zimy.


i jak Wam się podoba? 
 


18 komentarzy:

  1. Ach te śnieżynki... Cudne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love them I will purchase these😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! Your work is perfection.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne śnieżynki, akurat dzisiaj zimą "pachniało"... Nie mam owoców pigwy, krzaki zmarniały przed laty po przesadzeniu :( Pigwowiec pod blokiem pięknie owocowały, ale ktoś inny będzie miał przetwory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam Tereniu całą siatę przywiezioną z terenów eko :-)

      Usuń
  5. Very beautiful snowflakes!!! :)
    Great way to brighten a gloomy rainy day!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful! Love love love. They kind of remind me of a flower with 6 petals :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam te wszystkie Twoje wzorki i gotowe frywolitki i jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a open and delicate looking flake. Very nice..!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...