czwartek, 8 listopada 2018

Frywolitkowa bombeczka 3D - nr 9 - bubble 3D-9

Święta coraz bliżej, przygotowania u mnie idą pełną parą.

Jak co roku supłam bombki, było już osiem nowych wzorów teraz przedstawiam wzór dziewiąty. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Bombeczka jest opisana ze szczegółami i graficznymi schematami i już jest dostępna w sklepiku Etsy.
https://www.etsy.com/pl/listing/642442444/bubble-3d-9-pdf-original-shuttle-tatting?ref=shop_home_active_5

Jesli ktoś nie lubi Etsy a również chciałby otrzymać plik ze szczegółowymi opisami i schematami zapraszam do mnie na maila.


Koronka frywolitkowa wykonana jest z nici Aida20 i umieszczona na bombce o średnicy 8 cm. Na próbę zrobiłam również tą samą koronkę na bombce średnicy 6 cm. Tak wyglądają obie razem.







2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...