czwartek, 21 marca 2019

Wiosna 2019 - zapraszam na rządek 5


U nas troszkę się ochłodziło ale widać na horyzoncie już ciepełko... ech nie mogę się doczekać.

Wiosna2019 rozkwita, a my supłamy serwetkę...


Serwetkę wykonałam ze śnieżno-białych nici Freccia16 (te nici naprawdę polecam) - porównywalna grubość z Aidą20 i Lizbeth20. Ile dokładnie nici zużyłam - nie wiem - bo przy projektowaniu jestem w stanie odciąć nawet cały motek, więc podam wagę serwetki, żeby orientacyjnie można było oszacować ilość potrzebnych nici.

Moja serwetka WIOSNA2019 waży dokładnie 79 gramów - potrzebne będą dwa 50 gramowe motki Aidy20 lub Freccia16, Lizbeth20 są mniejsze więc trzeba będzie się przygotować na większą ilość motków.


średnica serwetki z Freccia16 wyszła mi prawie 59 cm - więc całkiem spora.


dokladny opis ze schematem serwetki Wiosna2019 znajdziecie oczywiście na Etsy:
https://www.etsy.com/pl/listing/674566318/doily-wiosna2019-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1


Jesli ktoś nie lubi Etsy a również chciałby otrzymać plik ze szczegółowymi opisami i schematami zapraszam do mnie na maila.




 Kolejny rządek serwetki Wiosna 2019 - tym razem piąty:


 Miłego supłania i tradycyjnie zapraszam za tydzień :-)

9 komentarzy:

  1. Thank you for another great week of fun🌹

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta serwetka. Szkoda, że jeszcze nie umiem supłać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. Postaram się włączyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiam nici i się włączam do supłania, tylko będę robiła nitką -10 -tką jakiej marki jeszcze nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna serweta i Wiosna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią dołączę do supłania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ik ben vorige week begonnen, bedankt voor het delen van het patroon ik vind het zo mooi!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...