czwartek, 4 lipca 2019

Rządek 20 - ostatni rządek serwetki Wiosna2019

Kończymy serial WIOSNA2019 - mam nadzieję, że Wam się podobało i że za rok znowu spotkamy się na moim blogu aby stworzyć kolejne piękne niby takie same ale jakże różnorodne serwetki.
Bardzo Wam dziękuję za te wspaniałości które oglądam codziennie na Waszych blogach i portalach społecznościowych. Zachwycam się każdą odsłoną przeróżnistych piękności.
Pora na ostatni - najbardziej pracochłonny rządek - życzę zatem wszystkim tonę cierpliwości

Moją kolorową Wiosnę2019 pewnie długo jeszcze będę robić ;-) z moją futrzaną asystentką :-)



dokładny opis ze schematem serwetki Wiosna2019 znajdziecie oczywiście na Etsy:

https://www.etsy.com/pl/listing/674566318/doily-wiosna2019-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1

podoba mi się to zdjęcie kolorowej na białej więc niech sobie tu powisi :-)



Jesli ktoś nie lubi Etsy a również chciałby otrzymać plik ze szczegółowymi opisami i schematami zapraszam do mnie na maila.



20 - ostatni rządek tej serwetki :-)


Jeśli ktoś dotarł tutaj to znaczy, że wie jak zrobić koniczynki a dla przypomnienia - jak się robi cebulki pisałam tutaj:  https://renulek.blogspot.com/2018/04/jak-zrobic-cebulki.html


zapraszam na wiosnę :-) oby sił mi starczyło na nowy projekt.


7 komentarzy:

  1. Dziękuję Reniu za udostępnienie schematu tej pięknej serwety.Co prawda ja jestem dopiero przy 8 rzędzie ale pomału pcham do przodu i mam nadzieję że kiedyś skończę.Chociaż to dopiero lato ,to już mam nadzieję że wrzucisz do sklepiku jakieś małe formy świąteczne.
    Serweta kolorowa jest przepiękna !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you so much. Hope to make it in 2019.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Reniu Twoją pracę <3 Mam nadzieję, że jest doceniona przez osoby korzystające z tego wspaniałego wzoru.
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham cię.....kocham twoją pracę....to wspaniałe co dla nas robisz,podziwiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice napkin! Wonderful assistant!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam frywolitkę i Twoje wzory. Serdecznie dziękuję za wzór serwetki.Mam zaległe 4 rzędy.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks very much Renata, I have just finished round 20 and the doily is done!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...