środa, 23 października 2019

Zestaw świątecznych wzorów "Świąteczne Skarby2019" - "Xmas Treasures2019"

Dawno mnie tu nie było ale i działo się u mnie sporo przez ostatnie miesiące.

Dziś zapowiedź nowych projektów. Pierwszy z nich to tak jak rok temu przygotowałam dla Was zestaw świątecznych wzorów, które można wykorzystać jako dekoracje lub prezenty, serdecznie polecam.
Zestaw jest dostępny na Etsy lub bezpośrednio u mnie.
Dla chętnych z Polski zestaw u mnie kosztuje 45 zł - wystarczy napisać do mnie maila.
https://www.etsy.com/pl/listing/744632421/xmas-treasures2019-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1&crt=1
Na 29 stronach znajdują się opisy i schematy 11 oryginalnych wzorów frywolitkowych. Można tu znaleźć 1 wianuszek adwentowy, 2 śnieżynki, 1 bransoletka, 3 sople choinkowe i świąteczne serwetki (duże i małe). 

wiem, że lubicie wianuszki adwentowe, to tak jak ja. można je wykorzystać jako dekoracje lub na kartki świąteczne.

dekoracje świąteczne, gwiazdeczki, sopelki...





13 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...