środa, 2 czerwca 2021

Serwetka WIOSNA 2021 - SPRING 2021 - część 20 - KONIEC

 Ostatnia część serwetki WIOSNA2021 - ależ w tym roku to zleciało szybciutko.

Widziałam tak wiele wersji kolorystycznych tej serwetki że aż się może zakręcić w głowie.

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za wspólne supłanie.

Jeśli Wam się nie znudziły wspólnie supłane Wiosenne serwetki, a mnie zdrowie i okoliczności pozwolą to oczywiście zapraszam za rok.

 


Podstawowe informacje:
Wiosnę2021 robiłam z nici Aida20- serwetka waży 80g więc do zrobienia jej potrzebujecie około 90g nici o porównywalnej grubości.

Serwetka Wiosna2021 składa się z 20 rzędów - a jej średnica z nici Aida20 to 54 cm.

jeśli ktoś nie ma cierpliwości aby czekać na kolejne odcinki albo ma problemy z kolejnością wykonania elementów zapraszam do sklepiku Etsy, gdzie cała serwetka czeka dokładnie  rozpisana i rozrysowana w dwóch wersjach językowych - angielskim i polskim.

 https://www.etsy.com/pl/listing/950682983/doily-spring2021-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_1

Osoby z Polski mogą jak zawsze nabyć bezpośrednio u mnie cały rozpisany wzór serwetki ze schematami w formacie PDF w cenie 25 zł. Wystarczy do mnie napisać na maila a ja podam dane do przelewu. To samo dotyczy wszystkich innych moich rozpisanych wzorów, które czekają u mnie bez żadnych prowizji :-)


Ostatni odcinek, łatwy w wykonaniu - mam nadzieję, że ta Wiosna była dla Was przyjemnością taką samą jak dla mnie.

aby powiększyć zdjęcie wystarczy w niego kliknąć 


 

13 komentarzy:

  1. Reniu dziękuję za śliczny wzór, świetna zabawę. Zaczęłam robić po połowie, w trakcie zabawy ale jestem na.biezaco. czyli ostatni do zrobienia. ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Where do you recommend starting this round? Thank you for the beautiful pattern! 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. This has been another very beautiful Spring doily!!! :)
    Thank you for being so kind and sharing your wonderful designs with us all!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wzór Reniu- zachwycam sie kolejną serweta:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for the beautiful pattern. It was interesting to tat and compose colors.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję...doganiam ,ja przy 15 jestem

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks very much for the chance to tat your beautiful design!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu dziękuję za piękny wzór. Kolejna Twoja Wiosna doczekała się mojej interpretacji .

    OdpowiedzUsuń
  11. Csatlakozom a többiekhez... köszönöm a mintát..izgalmas munka volt.Ugyan még az utolsó kör vissza van,Köszönöm a lehetőséget..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...