czwartek, 20 stycznia 2022

Wiosna2022 część 1 i 2 - SPRING 2022

 

Witam wszystkich na kolejnym wspólnym supłaniu.

Wiosna 2022 jest wyjątkowa ponieważ można ją zakończyć na dowolnym rzędzie i tak będzie ładna.

Moja Wiosna2022 zrobiona jest z nici Cotto20 - składa się z 17 rzędów i moja ma średnicę prawie 60 cm. Nici Cotto20 zużyłam prawie 80g.


jeśli ktoś nie ma cierpliwości aby czekać na kolejne odcinki albo ma problemy z kolejnością wykonania elementów zapraszam do sklepiku Etsy, gdzie cała serwetka czeka dokładnie  rozpisana i rozrysowana w dwóch wersjach językowych - angielskim i polskim.

 https://www.etsy.com/pl/listing/1163739659/doily-spring2022-wiosna2022-pdf-original?ref=shop_home_active_1&sts=1

Osoby z Polski mogą jak zawsze nabyć bezpośrednio u mnie cały rozpisany wzór serwetki ze schematami w formacie PDF w cenie 30 zł. Wystarczy do mnie napisać na maila a ja podam dane do przelewu. To samo dotyczy wszystkich innych moich rozpisanych wzorów, które czekają u mnie bez żadnych prowizji :-)

 

Dzisiaj pierwszy i drugi rząd serwetki

 Pierwszy rząd oznaczony na czerwono, drugi na niebiesko. Oba rzędy można zrobić za pomocą jednego czółenka i nitki z kłębka.





31 komentarzy:

  1. I’m not going to join this year, I will watch from the sidelines.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rows 1 and 2 make a beautiful snowflake.

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutely gorgeous doily 🧡💛💜 I will definitely tat it in the future, thank you 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka Renato. Dziękuję za dzielenie się z nami i za fajną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku jaka ładna! No to do roboty! Dziękuję bardzo 🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. It's a design that I've been waiting for a long time. I'm looking forward to it.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozpoczęłam i... czy napewno łuczki w pierwszym kółeczku mają 6 słupków.

    OdpowiedzUsuń
  8. I am so excited to have caught this at the beginning hopefully I will be able to keep up with you!

    OdpowiedzUsuń
  9. Projektuje Pani najpiękniejsze serwetki frywolitkowe, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks a beautiful doily thank you for doing the pattern

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie wychodzi mi drugi rząd, w jakiej kolejności jest robiony ten duży skomplikowany element, czy najpierw po łuczki robi się to dolne kółeczko, potem górne i dopiero resztę, czy może inaczej?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...