środa, 25 lipca 2012

matrioszki - pudełeczka na prezenty

matrioszki zawitały u nas w domu przez przypadek bo potrzebowaliśmy opakowań na prezenty.
prezentów jest pięć więc i opakowań było nam potrzeba pięć. opakowania jednak stały się chyba bardziej atrakcyjne niż zawartość prezentu ale chyba czasem właśnie o to chodzi :)
pudełeczka najpierw były zwykłe, szare, tekturowe i niepozorne. potrzebny był klej, nożyczki, stosy szmatek, koronek i wstążeczek, no może ze stosem to trochę przesadziłam ale troszkę tego co mam w domu przerzuciłam zanim dobrałam odpowiednie, część koronek przyjechało ze Szczecina, a szmatki użyte też pozwiedzały wcześniej też kawał świata :D


pierwsza lala ma na imię Anetka


druga lala ma na imię Sylwia



trzecia to Kasia


czwarta to Madzia


i jeszcze jest piąta lala która na na imię Halinka


i żeby nie było - nie są to takie sobie zwykłe napuszone puste lalki ale mają bogate "wnętrze" :D - wszystkie lale mają w brzuszkach prezenty i mam nadzieję, że te opakowania nie przyćmią aż tak bardzo zawartości prezentu :))))))) prezenty są dla ukochanych Cioć żłobkowych. Kiedyś już o Nich wspominałam na blogu ;-) są kochane i zasługują na to co najlepsze!!!!!!!!!!!!!!

jeszcze Wam pokażę jak bardzo w przygotowaniach pomagało mi moje słoneczko i chyba najwięcej miała frajdy właśnie ona :)




21 komentarzy:

  1. Ale pomysłowe opakowania na prezenty! No i Natala pomaga! Super! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Część koronek przyjechało ze Szczecina! Hahaahaaa...:))) Bo Szczecin to "zgałębie koronczarskie"! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne pudełeczka, aż się buzia od nich śmieje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny! A wykonanie... brak mi słów! Bajeczna kolorystyka :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale ubrałaś te szare pudełka !!!
    Nie dziwi mnie to z takim pomocnikiem :):):)

    Pudełka robiłaś, czy kupilaś ????

    Ściskam Was bardzo mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szare pudełka kupiłam :D aż taka zdolna to nie jestem, żeby je zrobić :D

      Usuń
  6. Piękne są te damy :) Ale ta na ostatnim zdjeciu najpiękniejsza :)
    Pomysł rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeiękne lalusie,
    pozdrowionka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę się rozglądała :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu na allegro u tego sprzedawcy: http://allegro.pl/tekturowe-pudelko-rosyjska-laleczka-decoupage-i2466902985.html
      sprzedawcę mogę polecić chociaż lalki podrożały :))))

      Usuń
  9. Dla.czemu nie mogłam odpowiedzieć we właściwym miejscu ?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo trzeba kliknąć na napis "odpowiedz" który jest umieszczony zaraz postem na ktory chcesz odpowiedzieć :)

      Usuń
  10. Bardzo pomysłowe pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, chyba się zatrudnię w tym żłobku, to może też taką matrioszkę od Natalki dostanę> :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ten języczek mówi wszystko!!!
    piękne kokoszniki mają wasze matriochy

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały pomysł-sliczne są

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie, urocze, oryginalne! Świetny pomysł na opakowanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne i bardzo pomysłowe- moja imienniczka szczególnie przypadła mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. They are so colorful and who care what the gift is :) such fun!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...