środa, 28 stycznia 2015

zapowiedź serwetka on-line "WIOSNA2015"


co powiecie na taką serwetkę inną on-line?

tym razem oczywiście jak wszystko w tym roku będzie inaczej :-D i nie wiem czy Wam się spodoba bo będziemy robić serwetkę którą już kiedyś zrobiłam ale zawsze chciałam ją zrobić jeszcze raz. Pewnie coś w niej pozmieniamy ale co? i jak bardzo - to się okaże :-D

Szczegółowy opis ze schematami można znaleźć tutaj:
https://www.etsy.com/pl/listing/534994830/doily-wiosna2015-pdf-original-shuttle?ref=shop_home_active_14
będziemy robić serwetkę pastelową-cieniowaną


wielu osobom się podobała i miałam mnóstwo próśb o jej rozpisanie więc może jednak komuś się przyda ;-)

ja będę ją robić w jednym kolorze z cudownych i doskonałych nici Mercer Especjal 30 firmy Limol które kiedyś zamówiłam u Middi

i co? chcecie takiej serwetki on-line?

jeśli tak, zapraszam już w piątek na pierwszy rządek :-D (się mi rymnęło)
będę starała się publikować kolejny rząd zawsze przed weekendem, żebyście mogli spokojnie nadrabiać ;-)
10 rzędów - do wiosny skończymy :-)


30 komentarzy:

  1. śliczna :) zastanawiam się czy nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapewne się skuszę,już zacieram ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28/1/15 10:48

    Jest cudowna i mam nadzieję, że starczy mi na nią czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Myślę, że jeden rządek tygodniowo to nawet ja dam radę zrobić. Na pewno wezmę udział, muszę zaopatrzyć się tylko w jakieś fajne nici. Nie mogę się doczekać piątku i mojej pierwszej w życiu serwetki zrobionej samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm not sure if I can handle two doilies at once, but I'd love to give this one a try!

    OdpowiedzUsuń
  6. Me too, I got many irons in the fire, but love your patterns, I know I will start it :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na rozpiske, bede robic, moze skoncze do PRZYSZLEJ wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, będę robiła zamiennie z Twoją wiosenną

    OdpowiedzUsuń
  9. Sounds good to me, nit got a lot on at the moment apart from one of your other doilies which is sitting looking at me and will be for a long time to come I think.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka piękna! ja dostałam na święta książkę o frywolitkach i mam nadzieję nauczyć się w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ich bin auch interessiert. Bin schon gespannt!
    Lieben Gruß Cornelia

    OdpowiedzUsuń
  12. to może i ja spróbuję :)
    nie wiem czy dam rady zrobić całą ale chętnie sie dowiem
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie też dołączę. Tylko ja robię na igle. Mam nadzieję, że dam radę. To by była moja pierwsza serwetka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Of Course, I must Join in!!! :) This is one of my favorite Napkins! I have admired it's design and would love to tat it!

    OdpowiedzUsuń
  15. możesz mi wyjaśnić, jak to działa?

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, jestem chętna do wspólnego spalania. Serwetka urocza: )

    OdpowiedzUsuń
  17. Na poprzednią wiosenną się nie załapałam to może tym razem mi się uda :) Wszystkie Twoje projekty są piękne, ale mam wrażenie, że te wiosenne projekty są wyjątkowej urody :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością :)muszę pomyslec o kolorach

    OdpowiedzUsuń
  19. I'd like to join! But I do tatting with a needle only. Can it be a problem?

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna. Czekam z niecierpliwością na opisy. ;)
    Pozdrawiam frywolaga

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta serwetka od dawna mi się podobała, w wersji dwukolorowej. Jestem chętna, tylko muszę znaleźć jakieś sensowne cienkie nitki.

    OdpowiedzUsuń
  22. I'd like to try and come back to frivolite with this beautiful project!))

    OdpowiedzUsuń
  23. YES! Thank you! I will try in your white and cream, so pretty.

    OdpowiedzUsuń
  24. I would love to join! I so admire all you lovely work.

    OdpowiedzUsuń
  25. very wonderful doily!!!! As all your work.

    OdpowiedzUsuń
  26. I'd like to try! It's so beautiful!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...