czwartek, 25 maja 2017

Moja nowa serwetka "Stokrotka" - napkin "Daisy"


Wiosna w pełni, większość już pokończyła serwetki wiosenne i codziennie podziwiam przynajmniej jedną nową skończoną - cieszę się niezmiernie.

Żeby Wam się nie nudziło, wysupłałam kolejną serwetkę - "Stokrotka" - jest ciut mniejsza od ostatniej wiosny, ale nie wszyscy lubią wielkie serwety. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

moja "Stokrotka" z aidy20 ma średnicę 34 cm.



gdyby ktoś miał ochotę ją wysupłać to jest dostępna w sklepiku Etsy lub bezpośrednio u mnie.

https://www.etsy.com/listing/532944501/pdf-original-shuttle-tatting-pattern?ref=shop_home_active_1



17 komentarzy:

  1. It's gorgeous! Will you do round by round again? I'm not opposed to paying for it but it's so fun to work on it with others!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Definitely yes :-) I invite you in the Spring2018 - Like every year :-)

      Usuń
  2. Spring of 2018, great although it's far away....

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, Twoje serwetki zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful design!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, kolejna piękna serwetka!!! Poprzednie jeszcze czekają w kolejce, a Ty znowu piękność pokazujesz i nie wiem za co sie zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna serwetka. Ja utknęłam w swojej "wiośnie".

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest absolutnie i oblednie piekna ,gratuluje smaku i kreatywnosci
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne cudeńko 😊❤ . Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest śliczna. Ja robię drugą tegoroczną wiosnę. Na tą też się chyba skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...