środa, 10 maja 2017

serwetka WIOSNA2017 - rząd 13 - ostatni


Serwetka WIOSNA2017 w całości z dokładnymi opisami i schematami jest dostępna w sklepiku Etsy, lub bezpośrednio u mnie - zapraszam na maila :-) z prawej strony jest ikonka - napisz do mnie ;-)




https://www.etsy.com/listing/512352053/pdf-original-shuttle-tatting-pattern?ref=shop_home_active_2

serdecznie zapraszam :-)

a dzisiaj w formie tradycyjnej ostatni rządek  serwetki.

no to miłego supłania... i do następnego razu :-)

aha... zapomniałam Wam pokazać, że nasz domowy Furbie tak sobie upodobał serwetkę, że przysiadał na niej bardzo często :-D

21 komentarzy:

  1. Wyjątkowa, przepiękna. Od lat podziwiam twoje wzory i obiecuję sobie, że zacznę on-line frywolitkować i niestety kończy się na podziwianiu. Ale ten wzór kiedyś zrobię, bo bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba i zrób koniecznie :-)

      Usuń
  2. Reniu, bardzo dziękuję za udostępnianie schematu tej pięknej serwetki.Jestem dopiero w połowie supłania i choroba trochę opóżnia pracę ,ale postaram się dokończyć.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serwetka nie ucieknie :-) zdrowie najważniejsze. pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. piękna wyszła,,pierwszy raz robię serwetę on-line ,dobrze że już koniec bo wyszła duża,,dziękuję ,,,pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak sobie popodziwiam :-) Dawno nie frywoliłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love that row! :)
    Cute Furby!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your doilies. This is the 5th pattern of yours I make. I am very greatful for you sharing your lovely patterns. Thank you so much. Inger, Norway

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks very much Renata, I've just finished the napkin and am very happy with it. It's a wonderful design. Thanks for sharing it!!

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu mi się udało . Od samego początku nauki frywolitki czółenkowej obiecałam sobie, że w końcu zmierzę się z którąś z Twoich serwetek. W końcu to zrobiłam. Bez pikotek co prawda ale mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skończyłam! Nie było łatwo (ani szybko... :D), ale efekt jest wart całego tego wysiłku :) Serdecznie dziękuję Ci za udostępnienie tego wzoru!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy11/9/17 09:47

    U mnie dalej jest "wiosna 2017". Renulku dobrnęłam do rzędu
    9 i mam pytanie i prośbę o odpowiedź. Zrobiłam element O.
    kółeczko i jest polecenie nie odwracać robótk, zamienić czółenka, zrobione. Element P. łuczek DNRW SS i tu moja zagwozdka, czyli mam teraz czółenka w pozycji przed zrobieniem elementu O.? Pewnie zaplątałam się ale gdy zaczęłam zamieniać miejscami czółenka to zrobiła się katastrofa. Teraz wpadłam na pomysł, powinnam zrobić próbkę
    i dopiero pytać. Miłego dnia, Joaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oznaczenia są dobre i były kilkakrotnie testowane nie tylko przeze mnie ;-) jedyne co mogę to - zrobię próbkę w dwóch kolorach i prześlę na maila bo tutaj wstawić sie nie da ;-)

      Usuń
  11. Anonimowy15/9/17 17:45

    Dziękuję i przepraszam za stracony czas. Oznaczyłam czółenka
    lewe, prawe i rząd 9 nabiera rumieńców, dziwne, że wątpliwości pojawiły się w połowie okrążenia. Joaska.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...