środa, 2 kwietnia 2014

gwiazdki z nieba

uwaga! uwaga! to nie śnieżynki - tak piszę na wszelki wypadek :D to gwiazdki z nieba które są najlepiej widoczne w lecie!!!! W LECIE!!!!! wszyscy doczytali i dosłyszeli? :D

no to teraz spokojnie pokazuję :)

moje eksperymenty - dwie moje gwiazdeczki :)

pierwsza to totalny eksperyment :) najpierw zrobiłam drugi rzadek a potem dorobiłam środeczek - łączenia są nie na pikotkach tylko dowiązane na całym łuku :) pewnie widać ale co tam :) to taka nowa technika hahahaha :D


druga gwiazdka z nieba też moja - środeczek prawie jak u tej poprzedniej a drugi rządek wszystkim znany i przeze mnie bardzo lubiany - wstawiam go wszędzie gdzie tylko się da :) więc nie mogło go zabraknąć w gwiazdce Z NIEBA :) (tak tyko piszę, żeby nikt nie miał wątpliwości).



pozdrawiam wszystkich wiosennie :)

15 komentarzy:

  1. odetchnęłam. Dobrze, że to tylko gwiazdki z nieba, a nie śnieżynki :) nie chcę drugiej Moskwy. Dowiązanie w tej pierwszej gwiazdeczce wygląda fajnie! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak czułam, że to bardzo ważna informacja :D

      Usuń
  2. I like the stars they look heavenly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/4/14 16:25

    jakie cudne prace, wszystkie...zachwycona jestem...
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te gwiazdki i jak cudnie rozświetlają noce ale również dnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie śliczne! Ile czasu zajmuje Ci zrobienie takiej gwiazdki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. około godziny - jesli mam gotowy wzor, a jeśli projektuje to czasem nawet miesiąc tak jak w przypadku tej pierwszej :))))

      Usuń
  6. Very beautiful stars!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne gwiazdki !!!
    Dobrze, że wyjaśniłaś i nikt już nie pomyli gwiazdek z tym białym, co to go nie chcemy :):):)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam gwiazdki :-) Przepiękne...
    Powodują u mnie chęć nauczenia się frywolitki...

    OdpowiedzUsuń
  9. Both stars are beautiful! I'm so glad they're not snowflakes. I've had enough snow for this year!

    OdpowiedzUsuń
  10. Both are lovely stars! But I like how you joined the center to the second row in the first one... the wrapped join reminds me of rope lashings on Bamboo. Very nice :) and different!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę tylko podziwiać takie piękne gwiazdki.
    Dla mnie nie osiągalne jak te z nieba.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle piękna.
    Sukces - dzisiaj po raz pierwszy udało mi się zaobserwować nowego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...