poniedziałek, 28 kwietnia 2014

serwetka letnia 2014 rząd 3


przede wszystkim - bardzo wszystkim dziękuję za przemiłe slowa po ostatnim wpisie na blogu i za wszystkie gratulacje - bardzo bardzo dziękuję!!!!!!

a teraz wracamy do supłania :)

Szczegółowe schematy z opisami w języku polskim i angielskim znajdziecie tu:
https://www.etsy.com/pl/listing/617992264/doily-summer-renulek-pdf-original?ref=shop_home_active_13
po zrobieniu rzędu trzeciego wyjdą Wam falbanki  :) ooootakie śliczne.. jak na zdjęciu :)


proszę się tym nie przejmować tylko po zrobieniu włóżcie serwetkę pod materac albo do książki na noc i na drugi dzień będzie już śliczna :)

a oto rozpiska rzędu falbankowego :)

ten serweteczka już jest po nocy pod materacem - ładna prawda :D


zrobiłam obie - jakby ktoś miał wątpliwości - nie rezygnuję z dwóch grubości nici :)


18 komentarzy:

  1. No tak... Ja jestem przy ostatnim rządku wiosennej. Ponieważ robisz dwie letnie, więc jest szansa, że dogonię. Zastanawiam się czy będą jeszcze jesienna i zimowa. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie Janeczko kto wie? wszystko jest możliwe :D

      Usuń
  2. moje gratulacje! Właśnie przeczytałam ostatni wpis. Należało ci się. W końcu robisz nieziemskie te serwetki! Właśnie biorę się za 2 rząd. Mam nadzieję, że dam radę dzisiaj zrobić oba :) I będę na bierząco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aga :) bardzo się cieszę, że supłasz ze mną :)

      Usuń
    2. to jestem na bieżąco. 3 rząd skończony!

      Usuń
  3. Śliczne są twoje serwetki, podziwiam i gratuluję, nie mogło być inaczej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, jestem na bieżąco, zrobiłam 3rządek i zastanawiam się czy nie zacząć jeszcze jednej, tak jak Ty. Myślę o atłasku(?), na pewno będzie maleństwo ale śliczne:) Ta , która robię jest z Ady 30. Mam problem , gdzie kupić Aidę a ta podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aide najpewniej przez internet ;-) nawet na allegro widziałam. u nas w naziemnych pasmanteriach jest potwornie droga i ja z kolei zamówiłam własnie Adę bo chcę zobaczyć jak się nią robi ;-)

      Usuń
  5. Melduję, że nie jestem na bieżąco! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm... w sumie to ja robię dwie więc jest równowaga w przyrodzie :P

      Usuń
  6. thank you for next round, I have my threads on order, and when they arrive, I will start.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super Ladytats ;) pattern will be here waiting for you :)

      Usuń
  7. Są wspaniałe, szkoda, że czeka mnie kolejny wielki projekt, ale latem na pewno skorzystam z Twojego przepięknego projektu i może się w końcu nauczę tych wspaniałych frywolitek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko cieszy mnie, że Cię zachęciłam do nauki ;-)

      Usuń
  8. Nagyon szeretem csinálni a terítődet... Látom milyen sokan vagyunk, akiket megmozgositottál... Köszönöm....

    OdpowiedzUsuń
  9. Just beautiful, I have just started mine and would like to thank you for sharing your patterns
    Joy in Australia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...