czwartek, 9 października 2014

bombki frywolitkowe 2014


bombek przybywa więc pora na ich prezentację ;-)


 oto cała gromadka...


kiedyś robiłam frywolitki na bombki szklane ale kiedy w rękach mi się jedna bombka rozsypała i przy okazji się pokaleczyłam robię teraz frywolitki na bombkach nietłukących i takie są też i te.
większość bombek to takie o średnicy 6 cm - nici użyte to oczywiście Aida30 biała i ecru

jedna z bombeczek jest o średnicy 8 cm - ale będzie ich więcej ;-) bo im większa bombka tym więcej miejsca do prezentacji frywolitek :-D



i podobny wzór na bombce o średnicy 6 cm




16 komentarzy:

  1. Gorgeous ornaments!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje czółenka są już chyba rozgrzane do czerwoności, bo tak dużo choinkowych śliczności ostatnio pokazujesz :)
    Śliczne obydwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwalić Twoje dzieła to za mało. Po prostu brakuje słów Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie ubrałaś bombki !!! Zwracam uwagę na wielkość - 6 cm - delikatna sukienka z cienkich nici potrzebna.
    Ściskam mocno i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba dobrze smarowane masz te czolenka ,bo tempo niesamowite . Jak sobie pomysle ,ze do podobnego musze cwiczyc jeszcze 11 lat to mi sie cieplo robi .Niefajnie , zesie pokaleczylas ,bo ja fanka szkalnych bombek jestem i 8 cm .Kosz cudownosci zaprezentowalas .

    OdpowiedzUsuń
  6. Renulek, ty w ogóle sypiasz??? Czy raczej naprodukowałaś jakiś czas temu i teraz dozujesz nam te piękne doznania??

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne- są jak szklane,tak pieknie się błyszcza

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tak hurtem? Po jednej proszę! Bo tak to człowiek ma wrażenie, że przez jeden wieczór tyle zrobiłaś. ;>

    Albo może moje czółenka trzeba czymś nasmarować? Tawotem? Miodem? Dziegciem? ;)

    śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne prosze slicznie o rozpiske jak zrobic. Pozdrawiam cudotworczynie

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely and beautiful patterns
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki prezentują się rewelacyjnie!
    I masz racje czas pomyśleć o ozdobach świątecznych.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...