środa, 8 października 2014

śnieżynki frywolitkowe 2014


Wszystkie śnieżynki robię z Aidy 30 - próbowałam grubszymi nićmi ale jakoś mi w tym roku nie bardzo się podobają - może to wpływ Pani Eugenii.

wymyśliłam sobie jedną śnieżynkę taką trochę pokręconą - oto ona...


trochę mi nie wyszła więc postanowiłam ją ociupinkę zmienić... i to druga wersja


potem próbowałam powtórzyć wzór no ale za każdym razem wychodzi mi co innego...


Koroneczka tłumaczy to tym, że pewnie czółenka mi się zepsuły hm... muszę je trochę podregulować :-)



21 komentarzy:

  1. Beautiful snowflake, I love this design.
    Margaret

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to one są wszystkie idealne :D
    To jak Ty zepsutymi czółenkami takie gwiazdki machasz to ja chcę takie czółenka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No i widzisz jaka oszczędność?! Jeden wzór a tyle wersji końcowych :) Wszystkie są śliczne. Jak byś się nie przyznała, to nikt by nie załapał, że coś tu jest nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza w całym pokręceniu . Podoba misie każda wersja .Mnie za każdym razem zadziwia to ile możliwości daje kółeczko i łuczek .Czółenka nasmaruj ,może się zatarly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne śnieżynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewidentnie musisz wybrać się z nimi do mechanika, żeby troszkę naoliwić;)
    Śnieżynki cudowne, nic dziwnego rękami Mistrza poczynione !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała śnieżynka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. eeee trzecia ale o jeden kolec więcej

      Usuń
    2. Oj, w trzeciej byłoby za gęsto chyba. Ale zobaczymy, jak zrobisz. :)))

      Usuń
  9. Wszystkie śnieżynki śliczne, też chciałabym mieć "regulowane czółenka", niestety Bozia nie dała zdolności twórczych tylko naśladownicze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Love them all. Hoping for schematics in future. You could sell a little booklet with schematics and charts. I would pay for it!

    Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każda inna więc tak jak w rzeczywistości jest :) Przepiękne wszystkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Very beautiful variations!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cała jak płatek najlżejszego śniegu

    OdpowiedzUsuń
  14. They are all lovely but the second one is my most favorite! :) I do hope you will share the pattern.... hint hint.... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden wzór a tyle możliwości :)








    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne! Nie mogą być identyczne, w końcu te prawdziwe też są niepowtarzalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomimo zepsutych czółenek hi, hi, hi... piękne śnieżynki wyczarowałaś. Reniu podziwiam Twoje twórcze zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  18. All the snowflakes are Gorgeous !

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely design! Such a nice shape to it.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...